دوشنبه 25 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز به کار سايت خبری نزديکان ميرحسين موسوی، برنا

* نزديکان ميرحسين قصد دارند از اين سايت به عنوان مجرايی برای انتقال اخبار مستند و همچنين زمينه ای برای طرح افکار مير حسين فعاليت کند.

برنا: سايت خبری تحليلی "کلمه" که منتسب به جريان فکری نزديک به مير حسين موسوی است، از امروز آغاز به کار کرد تا شايعه تاسيس سايت خبری ميرحسين موسوی به واقعيت بپيوندد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در حالی که برخی منابع خبری در روزهای گذشته از احتمال راه اندازی سايت خبری تحليلی توسط حلقه فکری نزديکان ميرحسين خبر داده بودند، صبح امروز پايگاه اطلاع رسانی کلمه به آدرس kalemeh.ir راه اندازی شد که تيتر يک خود را به مطلبی از مير حسين موسوی اختصاص داده بود.

هر چند همواره با نزديک شدن به ايام انتخابات گمانه زنی ها درباره حضور آخرين نخست وزير جمهوری اسلامی افزايش می يابد اما اين بار شنيده ها حاکی از تاملات جدی تر نخست وزير محبوب امام برای ورود به عرصه است.

به گفته يک منبع آگاه، نزديکان ميرحسين قصد دارند از اين سايت به عنوان مجرايی برای انتقال اخبار مستند و همچنين زمينه ای برای طرح افکار مير حسين فعاليت کند.

پيش از اين نيز جمعيت توحيد و تعاون که متشکل از حلقه فکری نزديکان ميرحسين است با انتشار متنی آسيب شناسانه پيرامون انقلاب اسلامی از فعاليت های جدی اجتماعی در آينده نزديک خبر داده بود.





















Copyright: gooya.com 2016