دوشنبه 25 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عبدالله ناصری: اعلام موضع اخير آقای کروبی دليل بر شکاف در جبهه اصلاحات نيست، ايسنا

يک عضو شورای عالی بنياد باران گفت: اعلام موضع اخير آقای کروبی در واقع تاکيد دوباره کانديداتوری ايشان است و اين دليل بر وجود هيچ نوع شکافی در جبهه اصلاحات نيست.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) افزود: نماينده حزب اعتماد ملی به صورت فعال در جلسه‌ کارگروه حاضر می‌شوند و جلسات اصلاح‌طلبان برای رسيدن به اجماع ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار کرد: آقای کروبی همان‌طور که در کارگروه جبهه اصلاحات، نماينده فعالی دارند، از چارچوب ائتلاف تبعيت خواهند کرد، البته تا حدی هم حق دارند، به هر حال آن‌ها هم دغدغه‌ها و نگرانی‌هايی دارند که با توجه به فرصت محدود،‌می‌خواهند فعاليت‌های خود را دنبال کنند؛ لذا بحث جديدی نيست،‌حتما دوستان ما در حزب اعتماد ملی روند برنامه‌های خود را دنبال خواهند کرد.

وی ادامه داد: به هر حال جبهه‌ اصلاحات و کارگروه ائتلاف منتظر است تا آقای خاتمی تصميم نهايی خود را اعلام کنند که ان‌شاءالله در موعد شايسته به پاسخ پرسش اصلی خود رسيده و اعلام نظرنهايی خواهند کرد.

اين عضو شورای عالی بنياد باران با بيان اين‌که " به هيچ وجه شکافی در جبهه اصلاحات وجود ندارد" تاکيد کرد: رسانه‌های جناح رقيب، به خاطر دغدغه‌های جدی که پيدا کردند و شکافی که با طرح تز دولت ملی، ‌توسط بخشی از اين جناح مطرح شد، نگرانی‌های جدی برای آن‌ها پيش آمده و به نظر می‌رسد مسائل و معضلات جناح خود را تحت پوشش مسائل جزيی در جبهه‌ اصلاحات اعلام می‌کنند.

وی با بيان اين‌که " جلسات اصلاح‌طلبان برای رسيدن به اجماع ادامه دارد" ‌گفت: نماينده حزب اعتماد ملی نيز همچنان در کارگروه حضور فعال دارد و همه منتظر هستند تا زودتر بتوانند به راهکاری در زمينه اجماع برسند و همه پذيرفتند که آقای خاتمی در زمانی که تشخيص بدهند، تصميم خود را اعلام و سپس مکانيزم‌های اجرايی را دنبال کنند.





















Copyright: gooya.com 2016