شنبه 30 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحرکاتی برای متوقف کردن مديران پرحاشيه دولتی، تابناک

اين افراد که هر کدام با سليقه‌های گوناگون از نزديکان دولت به شمار می‌روند، با توجه به برخی اقدامات و اظهارات و نيز نارضايتی تعدادی از مراجع و بزرگان نظام، گزارش جامعی تهيه و تدوين کرده‌اند تا با ارايه آن به رئيس‌جمهور، از ادامه چنين رفتارهايی جلوگيری شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در حالی که خبرهای بسياری از چنددستگی ميان نزديکان و بزرگان هیأت دولت خبر می‌دهند، برخی شنيده‌ها از رخدادهای تازه‌ای در اين باره حکايت دارند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، اين اختلافات که پس از اظهارات يکی از معاونان رئيس‌جمهور و نيز ماجرای کردان به اوج رسيده است، برخی از نزديکان و مديران دولتی را بر آن داشته تا نسبت به تعدادی از مديران پرحاشيه اقدام به جمع‌آوری اسناد و مدارک برای ارايه به رئيس‌جمهور کنند.

بنا بر اين گزارش، اين افراد که هر کدام با سليقه‌های گوناگون از نزديکان دولت به شمار می‌روند، با توجه به برخی اقدامات و اظهارات و نيز نارضايتی شماری از مراجع و بزرگان نظام، گزارشی جامع تهيه و تدوين کرده‌اند که با ارايه آن به مقامات ارشد دولت، از ادامه چنين رفتارهايی جلوگيری شده و يا برخی مديران از جايگاه حساس خود کناره‌گيری کنند.

اين اقدام پس از آن صورت می‌گيرد که اين دولتمردان، ترس از آن پيدا کرده‌اند که چنين مواضعی از سوی برخی مديران دولتی، شخصيت رئيس‌جمهور و دولت نهم را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ بنابراين برای جلوگيری از چنين موضوعی، نگرانی‌های خود را به مقامات دولتی منتقل کرده و درصدد مستند کردن گفته‌ها و مواضع خود هستند.





















Copyright: gooya.com 2016