شنبه 30 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری دو تيم بی بی سی در ايران، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
عضوکميسيون‌‏امنيت‌‏ملی‌‏وسياست‌‏خارجی‌‏مجلس، گفت: اخيراً دستگاه‌‏های اطلاعاتی ايران متوجه شدند که شبکه خبری B.B.C برای کارخبری به ايران نيامده بلکه درصدد است يک شبکه اطلاعاتی با حمايت سفارت انگلستان در ايران، راه اندازی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدکريم عابدی درگفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اشاره به ديدار اخيرجمعی از اعضای‌‏کميسيون‌‏امنيت‌‏ملی‌‏وسياست‌‏خارجی‌‏مجلس با برخی مقامات عالی‌‏رتبه اطلاعاتی کشور، اظهار داشت: دستگاه‌‏های اطلاعاتی ما متوجه شدند که خبرگزاریB.B.C که در قالب يک شرکت خبر رسانی وارد منطقه شده است و با برخی دستگاه‌‏ها همکاری خود را آغاز کرده بود که کارخبررسانی را انجام دهد بيشتر به يارگيری برای کار اطلاعاتی مشغول شده است.
وی افزود: به عنوان مثال برخی خبرنگاران با نام ديگری درهتل محل‌‏ اقامت‌‏شان اتاق رزرو کرده بودند و پس از پيگيری اين موضوع توسط دستگاه‌‏های اطلاعاتی ايران، مشخص شد شبکه خبری B.B.C به دنبال ايجاد يک شبکه اطلاعاتی با حمايت سفارت انگلستان درتهران بوده است.
عابدی تصريح کرد: خوشبختانه دستگاه‌‏های اطلاعاتی ايران يکی- دو تيم را دستگيرکردند و درحال حاضر برای چندتيم هم، مطالعات لازم انجام می‌‏شود.
اين عضوکميسيون‌‏امنيت‌‏ملی‌‏وسياست‌‏خارجی‌‏مجلس با يادآوری محکوميت اخيرB.B.C توسط دادگاه‌‏های انگلستان که اخبار غير واقعی به جامعه القاء می‌‏کردند، گفت: بايد به رسوايی‌‏های شبکه خبری B.B.C ، جاسوسی را نيز اضافه کرد.





















Copyright: gooya.com 2016