سه شنبه 21 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


ديکتاتورها و نفت، ژوزف يوفه، دی تسايت، برگردان از الاهه بقراط

کشورهايی که درآمد آن ها وابسته به فروش انرژی است، سياست‌شان نيز با تغيير قيمت نفت، بالا و پايين می‌رود. اتحاد شوروی با نفت بشکه‌ای بيست دلار فرو پاشيد و پوتين با نفت ۶۴ دلاری "جنگ سرد دوم" را اعلام کرد. ونزوئلا با نفت صد دلاری قول ساختن پالايشگاه نفت به نيکاراگوئه را داد و پس از کاهش قيمت نفت همراه با بوليوی به آمريکا پيغام داد: ما بايد با يکديگر صحبت کنيم چون به هم احتياج داريم! ... [ادامه مطلب]

آقای خاتمی! يک پيشنهاد دارم، روزبه ميرابراهيمی

روزبه ميرابراهيمی
همه نيروهای فعال در ايران از چپ مذهبی و نزديک ترين افراد به نظام تا دورترين نيروهای فعال بر اين نکته متفق القول هستند که در دو دهه اخير "نظارت استصوابی" شورای نگهبان عملا انتخابات و انتخاب در جمهوری اسلامی را مخدوش کرده است ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صفارهرندی: شهروند امروز به دليل عدم همخوانی مطالب با زمينه انتشار توقيف شد، فارس

خبرگزاری فارس: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: زمينه انتشار هفته‏نامه شهروند امروز براساس مجوز، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی است، در حالی که اکثر مطالب اين نشريه هيچ همخوانی با زمينه انتشار آن نداشت و به همين دليل توقيف شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدحسين صفارهرندی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، گفت: تنها چيزی که به عنوان زمينه انتشار در مجوز شهروند امروز مشخص نشده بود، موضوعات "سياسی" بود، اما در عمل، شهروند امروز خارج از چارچوبی که برای خودش تعريف کرده بود و مجوز را هم در آن چارچوب دريافت کرده بود، عمل می‌کرد.
وی افزود: به همين دليل نشريه شهروند امروز بارها از هيئت نظارت بر مطبوعات تذکر دريافت کرده بود و چون رفتار منطبق بر قانون نداشت، با چنين سرنوشتی مواجه شده و توقيف شد.
وزير ارشاد در پاسخ به اين سئوال که عده‌ای توقيف شهروند امروز را با هشدار اخير رهبری درباره اقدامات برخی رسانه‌ها عليه دولت مرتبط می‌دانند، تصريح کرد: زمان توقيف شهروند امروز با فرمايشات اخير رهبری فقط بر حسب تصادف مقارن شد.
گفتنی است دبيرخانه هيئت نظارت بر مطبوعات با انتشار اطلاعيه‏ای، هفته‏نامه شهروند امروز را به خاطر چاپ مطالب مغاير با زمينه انتشار و بی‏توجهی به تذکرات قبلی توقيف کرد و حکم هيئت نظارت بر مطبوعات، روز شنبه ۱۸ آبان به اين نشريه ابلاغ شد.





















Copyright: gooya.com 2016