پنجشنبه 5 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبيرکل موتلفه: اصولگرايان در برابر خاتمی متحدند، ايرنا

به گزارش ايرنا ، محمدنبی حبيبی در کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران در قم افزود:"اگر آقای خاتمی وارد صحنه انتخابات شود با وجودی که احتمال پيروزی ايشان کم است ولی اصولگرايان استراتژی واحدی را اتخاذ خواهند کرد و همه به صورت واحد در برابر ايشان صف آرايی خواهيم کرد."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی پيش بينی کرد در صورت نامزدی خاتمی، آرای وی در انتخابات آينده رياست جمهوری نسبت به دوم خرداد ۷۶ کاهش چشمگيری خواهد داشت و به همين دليل، احتمال پيروزی وی درانتخابات دوره دهم بسيار کم است.

حبيبی گفت: نظرسنجی ها و ارزيابی های مختلف نشان می دهد که اگر آقای خاتمی وارد صحنه شود در برابر کانديدای واحد اصولگرايان شکست خواهد خورد.

وی يادآور شد: اگر ميرحسين موسوی نيز وارد انتخابات شود، حزب موتلفه از وی حمايت نخواهد کرد.

دبيرکل حزب موتلفه اسلامی همچنين با اشاره به ديدارهای برخی از نامزدهای احتمالی انتخابات رياست جمهوری با علما و مراجع قم گفت: کسانی که با مطامع سياسی وانتخاباتی قصد برقراری ارتباط با مراجع تقليد را دارند شکست خواهند خورد زيرا مراجع تقليد تابع نظرات گروهی و جناحی نيستند و درمسائل خيلی هوشيارانه عمل می کنند.





















Copyright: gooya.com 2016