دوشنبه 9 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مذاکرات متکی با بان کی مون، عمرو موسی و احسان اوغلو درباره غزه، مهر

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز درباره حملات رژیم صهیونیستی به غزه با دبیران کل سازمان ملل، سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه عرب، تلفنی گفتگو و مذاکره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر متکی در این تماس تلفنی با بان کی مون دبیرکل سازمان ملل با اظهار اینکه سازمان ها و نهادهای منطقه ای و بین المللی باید نهایت تلاش خود را برای محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی و جلوگیری از جنایت بیشتر در غزه به کار ببرند، افزود: جمهوری اسلامی ایران خواهان برگزاری هر چه سریعتر اجلاس سازمان کنفرانس اسلامی است تا در این کنفرانس ابعاد جنایات رژیم صهیونیستی و راههای توقف و برخورد نظامی با مردم مظلوم غزه مورد بررسی قرار گیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی آمادگی کشورمان برای اعطای کمک های انسان دوستانه به مردم غزه و پذیرش مجروحین جنایات اخیر را اعلام داشت.

دبیر کل سازمان ملل نیز با ابراز تاثر عمیق از فاجعه اخیر گفت: به عنوان دبیر کل سازمان ملل متحد در تماس با مسئولان اسرائیلی خواستار توقف برخورد های نظامی و آتش بس در غزه شده است.

وی از تلاش ها و کمک های انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد و افزود: بخش مربوطه در سازمان ملل نیز پیگیر ارسال دارو و کمک های بشردوستانه به غزه شده است.

احسان اوغلو دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی نیز در گفتگو با متکی با اشاره به بیانیه مهم این سازمان که اقدامات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد، گفت: ما آماده برگزاری اجلاس در سطح سران و یا وزرا هستیم و در این رابطه با کشورهای مختلف در تماس می باشیم.

عمروموسی دبیر کل اتحادیه عرب نیز با اعلام اینکه اتحادیه عرب باید تصمیمات جدی در این زمینه بگیرد و به یک نشست و سخنرانی بسنده نکند، از تلاش های جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.





















Copyright: gooya.com 2016