دوشنبه 9 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار باقرزاده: جهان اسلام گزينه نظامی را در برخورد با اسرائيل در دستور کار خود قرار دهند، ايلنا

- نبايد به بيانيه يا کارهای خدماتی و امدادی اکتفا کرد

تهران- خبرگزاری کار ايران
رئيس بنياد حفظ آثار و ارزش‌‏های دفاع مقدس گفت: امروز روزی نيست که ما به يک بيانيه سياسی و يا به کارهای خدماتی و امدادی اکتفا کنيم.

سردار باقرزاده در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به راهکار برخورد با جنايت رژيم صهيونيستی گفت: الان وقت آن رسيده که جهان اسلام و کشورهای اسلامی و جوانان مسلمان در سراسر کشورهای اسلامی گزينه نظامی را در برخورد با رژيم صهيونيستی در دستورکار خود قرار دهند و اين پاسخی است که رسول الله از امت اسلامی و شهدای بدر،خيبر، احد و همه شهيدان بزرگوار ملت بزرگ فلسطين انتظار دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: امروز روزی نيست که ما به يک بيانيه سياسی و يا به کارهای خدماتی و امدادی اکتفا کنيم.
اين فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه تصريح کرد: آن چيزی که می‌‏تواند اين دشمن قدار را در سر جای خود بنشاند و او را به سوی نابودی سوق دهد، همان گزينه نظامی است.
باقرزاده خاطرنشان کرد: در ايران صدها هزار جوان داوطلب اکنون وجود دارد و اگر در همين ميدان فلسطين بخواهيد ثبت نام کنيد بعيد می‌‏دانم کسی بخواهد برای حضور در جبهه نبرد با کفر بهانه بياورد، امروز در همه جهان اسلام از ترکيه ، اندونزی، آفريقا، عربستان و همه جای جهان اسلام اين آمادگی وجود دارد که در يک ارتش واحد اسلامی به کمک مردم مظلوم و بی‌‏دفاع فلسطين برويم و قطعا در اين مسير ايران اسلامی پيشتاز خواهد بود.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص موضع کشور فلسطين در برخورد با جنايات رژيم صهيونيستی ، اظهار داشت: اين کشور در اکثر مواقع سازش کار بود در مسيری که انتخاب می‌‏کرد، هميشه خنجری را در دست داشت و هر از گاهی اين خنجر را در می‌‏آورد و بار ديگر با شدت بيشتری فرود می‌‏آورد.
رئيس بنيادحفظ آثار و ارزش‌‏های دفاع مقدس با بيان اين که بستن گذرگاه رفح در حقيقت خنجری بر پشت ملت فلسطين گفت: اين فرآيندی که انتخاب کردند، هدف‌‏شان اين است که نطفه هر گونه مقاومتی را در منطقه بخشکانند امروز با عنوان حماس و روزديگر با عنوان حزب الله مخالفت می‌‏کنند چون خود دل داده و سرسپرده رژيم صهيونيستی هستند.
وی در پايان تاکيد کرد: تصور من اين است که ملت مصر، تکليف خودش را با سران خائن اين کشور روشن خواهد کرد.





















Copyright: gooya.com 2016