دوشنبه 9 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تقديم يک‌ سوم حقوق کارمندان دولت ايران در دی‌ماه به مردم غزه، ايسنا

ـ پيام‌های ويژه‌ رييس‌جمهور برای سران کشورها
ـ پيگيری محاکمه سران رژيم صهيونيستی دردادگاه‌های صالح


هيات وزيران در جلسه عصر روز يکشنبه خود پس از بررسی آخرين تحولات غزه، چند تصميم مهم اتخاذ کرد که از جمله مهمترين آن‌ها تشکيل پرونده و پيگيری محاکمه سران رژيم صهيونيستی در دادگاه‌های صالح است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی دولت، براساس تصميم هيات دولت، هياتی کارشناسی متشکل از حقوقدانان برجسته جمهوری اسلامی ايران، در دادگاه‌های داخلی و همچنين دادگاه‌های صالح بين‌المللی شکايت ويژه‌ای از سران رژيم صهيونيستی تنظيم می‌کنند.

همچنين با تصميم هيات وزيران، رييس جمهوری اسلامی ايران پيام‌های ويژه‌ای جداگانه برای سران کشورهای مختلف ارسال می‌کند.

وزير امور خارجه گفت: حداکثر تا ۴۸ ساعت آينده مقدمات سفر نمايندگان ويژه رييس‌جمهور برای تسليم پيام آقای احمدی‌نژاد به سران کشورهای مختلف فراهم می‌شود.

دولتی‌ها همچنين برای کمک به مردم فلسطين يک سوم حقوق دی‌ماه خود را تقديم مردم غزه می‌کنند.

با تصميم هيات دولت همه دستگاه‌های دولتی نيز موظف شدند بيشترين همکاری را با مجامع مردمی در جهت حمايت مادی و معنوی از مردم غزه انجام دهند.

در اين جلسه ستادی متشکل از جمعی از وزيران با مسووليت وزير امور خارجه برای هماهنگی دستگاه‌های مختلف با هدف حمايت مادی و معنوی از مردم غزه تشکيل و مقرر شد فعاليت آن برای حمايت کامل از حقوق مردم غزه و تا زمان برقراری آرامش و امنيت کامل ادامه يابد.

هيات وزيران همچنين از مردم هميشه در صحنه کشورمان دعوت کرد در مراسمی که به زودی برای اعلام انزجار از فجايع غزه برگزار خواهد شد شرکت کنند.





















Copyright: gooya.com 2016