سه شنبه 10 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فروشگاه "بنتون"در تهران به آتش کشيده شد، جهان نيوز

اين شرکت که گفته می‌شود وابسته به شبکه صهيونيستی است در سال ۱۹۶۵ تاسيس شدو اکنون بزرگترين توليدکننده لباس در اروپا به شمار می‌رود و در نقاط مختلف جهان فروشگاه زنجيره‌ای دارد.
صبح امروز فروشگاه مرکزی شرکت معروف بنتون که گفته می‌شود وابسته به صهيونيست‌هاست به آتش کشيده شد.

به گزارش "جهان" فروشگاه مرکزی اين شرکت که چندين شعبه در شهرهای مختلف دارد توسط عده‌ای ناشناس به آتش کشيده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است "بنتون"يکی از مارک‌های مشهور مد لباس غربی است که طرفداران زيادی در سراسر جهان دارد.

اين شرکت که گفته می‌شود وابسته به شبکه صهيونيستی است در سال ۱۹۶۵ تاسيس شد و اکنون بزرگترين توليدکننده لباس در اروپا به شمار می‌رود و در نقاط مختلف جهان فروشگاه زنجيره‌ای دارد.

لازم به ذکر است ورود اين شرکت به ايران طی دو سال گذشته مناقشه‌های بسياری را ايجاد کرده بود و مردم و تشکلهای دانشجويی بارها نسبت به فعاليت اين کمپانی اعتراض کرده بودند.

تکميلی

مدير روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزييات اين حادثه به ايسنا گفت: آتش‌نشانی تهران با دريافت وقوع آتش‌سوزی در يک فروشگاه واقع در خيابان دولت، در ساعت ۲:۳۹ بامداد امروز، آتش‌نشانان ايستگاه‌های ۲۹ و ۶۱ به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به اين که به دليل گسترده نبودن حريق، آتش بلافاصله و ظرف ۱۰ دقيقه خاموش شده است، ادامه داد: پس از حضور نيروهای آتش‌نشان در محل حادثه، با بهره‌گيری از دو رشته لوله آب‌دهی، ظرف ۱۰ دقيقه آتش را خاموش و ظرف ۱۵ تا ۲۰ دقيقه محل حادثه را لکه‌گيری کردند.

همچنين سرهنگ احمدی ـ رييس مرکز اطلاع‌رسانی پليس تهران بزرگ ـ نيز درباره اين حادثه گفت: وقوع يک حادثه آتش‌سوزی در فروشگاه بنتون در تقاطع بلوار دولت و بلوار کاوه شب گذشته رخ داد که ماموران نيروی انتظامی در محل حادثه حاضر شده و اقدامات لازم را در اين رابطه انجام دادند.

وی گفت: چگونگی وقوع اين حادثه در دست بررسی قرار دارد.





















Copyright: gooya.com 2016