جمعه 13 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهارات مسئول بسيج دانشجويی دانشگاه علوم پزشکی در باره تجمع مقابل دفتر شيرين عبادی، ايسنا

مسوول بسيج دانشجويی دانشگاه علوم پزشکی ايران به خبرنگار ايسنا گفت: اعضای اين تشکل به همراه تعدادی از ديگر دانشجويان عضو اتحاديه‌های دانشجويی صبح پنج‌شنبه ۱۲ دی‌ماه، در مقابل دفتر شيرين عبادی تجمع کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عليرضا کيقبادی درباره دليل برگزاری اين تجمع اظهار کرد: با توجه به اين که شيرين عبادی جايزه‌ی نوبل خود را به دليل دفاع از حقوق کودکان دريافت کرد، ما مقابل دفتر وی تجمع اعتراض‌آميز برگزار کرديم که بگوييم آيا کودکان غزه کودک نيستند که از آن‌ها دفاع نمی‌شود.

وی افزود: هم‌چنين ما اعتراض خود را نسبت به کسانی که منافقانه قلم خود را در اختيار دشمن گذاشته‌اند و کسانی که در داخل، منافقانه سکوت کرده‌اند را بيان کرديم.

کيقبادی افزود: پس از اين تجمع که با آتش زدن روزنامه‌ی کارگزاران و سردادن شعار، همراه بود، تجمع‌کنندگان به سمت سفارت اردن، برای پيوستن به تجمع‌کنندگان در اين محل حرکت کردند.





















Copyright: gooya.com 2016