یکشنبه 15 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فلاحيان در جمع خبرنگاران: احتمال دارد از قاليباف حمايت کنم، ايلنا

وزير‌‏ اسبق اطلاعات از ‌‏احتمال حمايت خود از کانديداتوري محمدباقر قاليباف در انتخابات‌‏ آينده خبر ‌‏داد.

به‌‏گزارش خبرنگار ايلنا، علي فلاحيان‌‏ که در‌‏حاشيه مراسم يادبود‌‏آيت‌‏الله جمي در جمع خبرنگاران سخن‌‏مي‌‏گفت، در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا اصولگرايان در انتخابات آينده به وحدت مي‌‏رسند،‌‏گفت: در مقطع فعلي زود است که با قاطعيت راجع به اين موضوع صحبت‌‏کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي همچنين‌‏ در‌‏خصوص چگونگي شرکت اصولگرايان‌‏ مترقي‌‏ در انتخابات‌‏آينده نيز‌‏گفت: اصولگرايان مترقي در انتخابات آينده شرکت مي‌‏کنند و از فردي که بيشترين آرا را از طرف جناح اصولگرا داشته باشد، حمايت ‌‏خواهيم کرد.

عضو مجلس‌‏خبرگان رهبري در پاسخ به سوال خبرنگار" ايلنا"، مبني بر ‌‏اينکه چرا ايده دولت وحدت ملي در نطفه عقيم ماند؟، گفت: آقاي ناطق نوري در‌‏مورد ايده وحدت ملي با من صحبت نکرده است، ولي اساساً در کشور‌‏ما به دليل آنکه احزاب وجود دارند، بايد اين ايده با نمايندگان احزاب مطرح مي‌‏شد نه با افراد خاصي.

وي‌‏ تصريح کرد: چون اين‌‏ ايده با افراد در ميان‌‏گذاشته شد، احتمال اختلاف در بدنه جريانات سياسي وجود دارد.

فلاحيان تاکيد‌‏کرد: به نظر من نوع طرح اين موضوع خيلي زود بود و از راهش نيز وارد نشده است و بايد با احزاب سياسي اين موضوع مطرح مي‌‏شد.
وي همچنين در خصوص احتمال حضور ميرحسين موسوي در انتخابات آينده نيز گفت: ميرحسين موسوي شخصيتي است که در مقطع فعلي کمي فراموش شده است ولي اگر در جناح چپ کروبي، خاتمي و ميرحسين موسوي در انتخابات حضور يابند و قهر هم نکنند، آرائشان متفرق مي‌‏شود.

وي خاطر نشان کرد:‌‏اگر ميرحسين موسوي به تنهايي بيايد، شانس بيشتري براي پيروزي در انتخابات دارد.

فلاحيان همچنين در خصوص موفقيت اصولگرايان نيز در انتخابات آينده گفت: اصولگرايان آراي ثابتي دارند و اگر اصلاح‌‏طلبان قهر کنند به موفقيت مي‌‏رسند.
وي همچنين در پاسخ به سوال ديگر ايلنا مبني بر اينکه شنيده شده است شما از کانديداتوري قاليباف حمايت مي‌‏کنيد، پاسخ داد: قاليباف با من صحبتي نکرده است ولي احتمال حمايت از ايشان وجود دارد.

وزير اسبق اطلاعات همچنين در خصوص فعاليت سرويس‌‏هاي اطلاعاتي بيگانگان، در آستانه انتخابات نيز گفت: اين موضوع متعلق به کشورهاي عادي است و هميشه در کشور ما سرويس‌‏هاي اطلاعاتي فعال هستند چون ما محور تحول منطقه هستيم.
فلاحيان همچنين اظهاراميدواري کرد: در انتخابات آينده اصولگرايان برنده انتخابات شوند.





















Copyright: gooya.com 2016