دوشنبه 16 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعزام گردشگر ايرانی به آمريکا آزاد شد! فردا

برخی روزنامه‌ها از تبليغ اين موسسه گردشگری به علت مغايرت تبليغ تورهای گردشگری به آمريکا با منافع ملی خودداری کرده‌اند.
سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری کشور موافقت خود را با اعزام گردشگر ايرانی به آمريکا اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «فردا»، در مجوزی که توسط جمشيد حمزه‌زاده مديرکل دفتر برنامه‌ريزی و توسعه گردشگری داخلی و رئيس کميته کارشناسی تورهای خارجی سازمان ميراث فرهنگی برای شرکت «ف.آ.آ» صادر شده است، ضمن موافقت با درخواست آن موسسه جهت برگزاری و انجام تورهای خروجی به مقصد آمريکا برای مدت شش ماه آمده است: مديريت و مسئوليت نظارت بر حسن انجام تمامی مراحل تور به عهده آن شرکت محترم خواهد بود.

بنابراين گزارش همچنين تمديد تاريخ مجوز منوط به بررسی و رضايت‌مندی از نحوه عملکرد و ارائه گزارش کتبی از چگونگی برگزاری و انجام تور به صورت کامل و مبسوط به دفتر هماهنگی می‌باشد.

گفتنی است برخی روزنامه‌ها از تبليغ اين موسسه گردشگری به علت مغايرت تبليغ تورهای گردشگری به آمريکا با منافع ملی خودداری کرده‌اند.

در اين خصوص دستور يک نهاد قانونی مبنی بر مغايرت تبليغ سفر به آمريکا، صدور چنين مجوزهايی را به سوالات اساسی مواجه می‌کند.

چندی پيش رحيم مشايی رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری سفری به آمريکا داشت.





















Copyright: gooya.com 2016