شنبه 30 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امارات قراردادی ۳/۳ ميليارد دلاری برای خريد موشک با آمريکا امضاء کرد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
امارات متحده عربی قراردادی بالغ بر ۳/۳ ميليارد دلار برای خريد موشک از آمريکا امضاء کرده است.
به گزارش"ايلنا" به نقل از خبرگزاری رويتر، يک روزنامه اماراتی گزارش داد که ابوظبی برای خريد موشک‌‏های آمريکايی قراردادی بالغ بر ۳/۳ ميلارد دلار را با واشنگتن امضا کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين در حالی است که وزارت دفاع آمريکا پيش از اين در ماه سپتامبر اعلام کرده بود که پيشنهادی از امارات مبنی بر فروش سيستم دفاعی هوايی و هليکوپتر به امارات در مجموع به ارزش ۹ ميليارد دلار را دريافت کرده است.
گفته‌‏شده که مهمترين قسمت پيشنهاد معامله تجاری‌‏ـ ‌‏نظامی امارات به وزارت دفاع آمريکا (پنتاگون) خريد سيستم دفاعی هوايی THAAD بالغ بر ۷ ميليارد دلار بوده است.
در اين گزارش آمده است که روزنامه «نشنال» چاپ ابوظبی گزارش داده است که امارات خواستار خريد موشک‌‏های «پاترويوت» است.
اين روزنامه در گزارش خود آورده است که اين توافق‌‏نامه شامل تکنولوژی، آموزش و تجهيزات سيستم‌‏های موشکی ميان‌‏برد است که امارات درنظر دارد برای افزايش توان نظامی خود آنها را داشته باشد.
به گزارش رويتر، کشورهای عرب حاشيه خليج‌‏فارس با ابراز نگرانی نسبت به فعاليت‌‏های هسته‌‏ای ايران خواستار يافتن راه‌‏حلی مسالمت‌‏آميز برای حل مناقشه تهران‌‏ـ واشنگتن شده‌‏اند.
در حالی‌‏که آمريکا تهران را متهم به تلاش برای دستيابی به تسليحات اتمی می‌‏کند، ايران بارها اعلام کرده است که فعاليت‌‏های هسته‌‏ای تهران برای توليد انرژی است.





















Copyright: gooya.com 2016