یکشنبه 22 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه دانشجوی ديگر دانشگاه شيراز بازداشت شدند، کميته گزارشگران حقوق بشر

سعيد خلعتبری، عنايت تقوی و عباس رحمتی سه دانشجوی دانشگاه شيراز که روز دوشنبه ۱۶ دی ماه و پس از برگزاری تجمع در دانشگاه شيراز و کشيده شدن تجمع به خيابان به اداره اطلاعات شيراز احضار شده بودند، صبح امروز، شنبه، پس از مراجعه به اداره اطلاعات شيراز بازداشت شدند و تا کنون از وضعيت آن ها اطلاعی در دست نيست.نکته جالب توجه در مورد احضاريه های اين دانشجويان اين است که اين ۳ دانشجو نيز مانند ۴ دانشجويی که پيش از اين بازداشت شده اند با سربرگ قوه قضائيه به دفتر اداره اطلاعات احضار شده اند و همچنين تاريخی که در احضاريه های آن ها درج شده ۱۲ دی ماه می باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اتهام اين دانشجويان در احضاريه های آن ها اقدام عليه امنيت ملی و توهين به مسئولان نظام عنوان شده است، با بازداشت اين دانشجويان شمار دانشجويان بازداشت شده دانشگاه شيراز به ۷ نفر رسيد.علاوه بر اين ۳ دانشجوی بازداشت شده، ۷ دانشجوی ديگر دانشگاه شيراز نيز با احضاريه هايی مشابه به اداره اطلاعات شيراز احضار شده اند.

لازم به ذکر است که پيش از اين نيز، ۴ دانشجوی ديگر دانشگاه شيراز در روز ۱۲ دی ماه پس از مراجعه به اداره اطلاعات شيراز بازداشت شدند و تا کنون در بازداشت به سر می برند.





















Copyright: gooya.com 2016