سه شنبه 24 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشتار غير نظاميان در غزه را شديدأ محکوم می کنيم! اتحاديه سراسری ايرانيان مقيم سوئد

عليرغم آخرين قطعنامه ی شورای امنيت و تلاشهای ساير صلح دوستان جهان اسرائيل به حملات خود عليه مناطق مسکونی، بيمارستان ها و مدارس ادامه می دهد. تعداد آمار کشته شدگان تا به امروز نزديک به ۹۰۰ نفرو آمار زخمی ها بيش از دو هزار نفر که اکثريت آنها را طبق خبرگزاری های غربی مردم عادی، زنان و کودکان تشکيل می دهند رسيده است. تنها در يکی از مدارس سازمان ملل بيش از ۴۲ کودک قتل عام شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جنگ افروزی توسط هرکسی تودهنی است به صلح، ديالوگ و دموکراسی. اتحاديه سراسری ايرانيان مقيم سوئد همگام با همه ی صلح دوستان جهان، تشنج آفرينی بعضی از کشورها و گروه های منطقه؛ برای جلوگيری از برقراری صلح در منطقه ی فلسطين را محکوم می کند، سياستی که نتيجه ايی جز گسترش جنگ ، نظامی گری و کشتار بيش از پيش غير نظاميان را در پی ندارد.
ما بعنوان يک نهاد مردمی و دموکراتيک نظاميگری و رفتار ضد حقوق بشری اسرائيل را محکوم کرده و خواستار برقراری آتش بس فوری هستيم تا مقدمات صلحی پايدار بر اساس حقوق برابر همه خلقها در منطقه فراهم شود و با نظارت بين اللملی به بازسازی زيرساخت های ويران شده ی غزه پرداخته شود تا هر چه سريع تر مردم بی دفاع غزه به زندگی عادی خويش بازگردند. جنگ در هر کجای دنيا به اتحاد انسانها و زندگی مرفه مردم خدشه وارد می کند.

هيات مديره اتحاديه سراسری ايرانيان مقيم سوئد
‏۰۹/۰۱/۱۰





















Copyright: gooya.com 2016