چهارشنبه 25 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

متکی: اسرائيل کشتی حامل کمک ايران به غزه را متوقف کرده است، ايرنا

وزير امور خارجه اعلام کرد: کشتی حامل محموله کمک های انسان دوستانه ايران به مردم غزه بعد از عبور از کانال سوئز و منطقه مصر به نزديکترين نقطه به غزه رسيده اما از سوی ناوچه های اسرائيلی متوقف شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی ايرنا، منوچهر متکی روز چهارشنبه در پايان جلسه دولت در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: جمهوری اسلامی ايران در حال انجام تلاش و اقدامات لازم برای رسيدن اين محموله به مردم غزه است.
متکی گفت: از آغاز بحران غزه، ستاد ويژه ای در وزارت خارجه به رياست قائم مقام اين وزارتخانه تشکيل شده و پيشنهاداتی را برای کمک به حل مساله غزه ارائه داده است.
وزير خارجه همچنين اعزام نمايندگان ويژه رئيس جمهور را از ديگر اقدامات جمهوری اسلامی برای کمک به توقف آتش حملات عليه غزه دانست و گفت: اطلاع رسانی خوبی در اين زمينه انجام نشده اما نمايندگان ويژه رئيس جمهور همچنان مشغول انجام ماموريت های خود در اين زمينه هستند.
وزير امور خارجه همچنين از سفر قريب الوقوع رئيس جمهور سنگال به ايران خبر داد و گفت که اين سفر به منظور انجام مشورت هايی برای کمک به حل مساله غزه صورت می گيرد.
متکی همچنين از تشکيل جلسه روسای مجالس آسيايی در استانبول در روز چهارشنبه خبر داد و گفت: در صحنه ديپلماسی نيز با کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپايی تماس مستمر داريم.
وزير امور خارجه فرو نشاندن آتش تجاوز را فوری ترين اقدامی که در خصوص غزه بايد انجام شود نام برد و افزود: مولفه های فرونشاندن آتش غزه عقب نشينی نيروهای رژيم صهيونيستی از اين منطقه، توقف آتش جنگ و باز شدن معابر است.





















Copyright: gooya.com 2016