چهارشنبه 25 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موج گسترده تغييرات در سازمان صدا و سيما، جهان

به دنبال تغييرات انجام شده احتمالا بزودی بعضی معاونتهای کليدی سازمان صداوسيما از جمله معاونت اداری و مالی و نيز برخی مراکز استانی اين سازمان دستخوش تغيير خواهند شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش "جهان" به دنبال استعفای ناگهانی خجسته معاونت صدای سازمان صداوسيما، برخی از مسئولين اين سازمان بزودی تغيير خواهند کرد.
بنابراين گزارش خزايی قائم مقام معاونت صدا، نوری مدير شبکه ايران، گيل آبادی مديرکل اداره نمايش و کاظمينی نماينده هيات عالی گزينش صداوسيما از افرادی هستند که تاکنون رفتنشان قطعی شده است.
يک مقام آگاه در اين رابطه به خبرنگار "جهان" گفت: احتمالا بزودی تغييرات در برخی معاونتهای کليدی سازمان صداوسيما از جمله معاونت اداری و مالی و نيز برخی روسای استانی اين سازمان انجام خواهد شد.
اين درحالی است که در ماههای اخير، احتمال تمديد حکم رياست سازمان برای دور دوم مسئوليت تقويت شده و به نظر می رسد اين تغييرات در جهت اصلاح امور در اين سازمان عريض و طويل باشد.
از سوی ديگر خبر می رسد که پورحسين، طهماسبی و صوفی اصلی ترين گزينه های احتمالی جايگزينی خجسته در معاونت صدای سازمان هستند.
گفته می شود خجسته احتمالا به عنوان سفير ايران در انگليس معرفی خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016