جمعه 27 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در ديدار خاتمی با رهبر انقلاب چه گذشت؟ آينده

* خاتمی که روز دوشنبه گذشته و پيش از اين ديدار اعلام کرده بود يا او يا موسوی در انتخابات آينده شرکت خواهند کرد، روز چهارشنبه طبق برنامه قبلی ديداری با رهبر انقلاب داشته و در اين نشست درباره انتخابات آينده هم صحبت هايی با ايشان داشته است.

يک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار «آينده» جزئياتی از نشست اخير حجت الاسلام سيد محمد خاتمی با رهبر انقلاب را تشريح کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خاتمی که روز دوشنبه گذشته و پيش از اين ديدار اعلام کرده بود يا او يا موسوی در انتخابات آينده شرکت خواهند کرد، روز چهارشنبه طبق برنامه قبلی ديداری با رهبر انقلاب داشته و در اين نشست درباره انتخابات آينده هم صحبت هايی با ايشان داشته است.

در اين نشست رييس جمهور سابق کشورمان برخی نقطه نظرات و دل نگرانی های خود را با رهبر انقلاب در ميان گذاشته که ايشان نيز با استماع نظرات خاتمی و تاييد برخی مسايل طرح شده، رهنمودهای خود را مطرح کرده اند.

رهبر انقلاب همچنين شخصيت خاتمی را محترم دانسته و اظهار کرده اند که شخصيت او نبايد آسيب ببيند.

ايشان همچنين اظهار کرده اند که نسبت به آمدن يا عدم حضور افراد در انتخابات آينده، توصيه ای نمی کنند و در صورت حضور خاتمی و حتی پيروزی او يا هر کس ديگر، طبق معمول گذشته و روابط رهبر و رئيس جمهور با وی تعامل خواهند کرد.

گفتنی است امروز هم سيد محمد خاتمی در حاشيه نشست"دهه چهارم ضرورت تعامل و تحول" در جمع خبرنگاران گفت: رهبری نه معين می‌‏کنند نه بنايشان بر اين است که چه کسی بيايد و يا چه کسی نيايد. من هم با ايشان ديداری داشته‌‏ام و البته ديداری هم قبلاً داشته‌‏ام. ايشان هر کسی بيايد و رای مردم را داشته باشد، با او کار می کنند و نظر ايشان هم همين است.
وی تصريح کرد: متاسفم از اينکه در جامعه کسانی اعلام می‌‏کنند که رهبری بر فرد خاصی نظری دارد و اين منتسب کردن به رهبری جفا به رهبری است.





















Copyright: gooya.com 2016