دوشنبه 30 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن ميردامادی: موسوی نگرشی مردم‌‏سالارانه و دمکراتيک درباره نظام دارد، ايلنا

- اقبال همه طيف‌‏های اصلاح طلب نسبت به موسوی مثبت است

تهران- خبرگزاری کار ايران
دبير‌کل جبهه مشارکت ايران اسلامی با تاکيد بر اينکه مهندس موسوی درباره انقلاب و جمهوری اسلامی نگرشی کاملا مردم‌‏سالارانه و دمکراتيک دارند ،تصريح کرد: خاتمی و موسوی هر دو ظرفيت اجماع‌‏سازی بسيار بالائی دارند و هرکدام بيايند احتمال اجماع بسيار بالا خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محسن ميردامادی درگفت‌‏و‌‏گو با خبرنگار "ايلنا" درمورد نظر جبهه مشارکت‌‏ درخصوص حضور احتمالی مهندس مير‌‏حسين موسوی به عرصه انتخابات به عنوان نامزد انتخاباتی اصلاح طلبان‌‏گفت: مهندس موسوی از چهره‌‏های شناحته شده و برجسته انقلاب هستند. ايشان همچنين از مديران موفق دوران حضرت امام(ره) و دوران جنگ بودند.
وی ادامه داد: همه کسانی که ازهمان دوران، مهندس موسوی را می شناسند به ايشان علاقه مند هستند.شناختی‌‏که ما از ايشان داريم اين است که نگرشی کاملا مردم‌‏سالارانه و دمکراتيک درباره انقلاب و جمهوری اسلامی دارند.
وی با بيان اينکه مهندس موسوی از سرمايه‌‏های اصلاحات در‌‏کشور هستند و نوع ديدگاه‌‏های ايشان ديدگاه‌‏های اصلاح طلبانه است، خاطرنشان‌‏کرد: نگاه دوستان ما به ايشان کاملا مثبت است، اما اينکه ايشان وارد عرصه انتخابات می‌‏شوند يا خير، طبعا بستگی به اين دارد که آقای خاتمی بيايند يا نه.
دبير‌‏کل جبهه مشارکت ايران اسلامی تصريح‌‏کرد: من ‌‏برداشتم اين است که آقای خاتمی خواهند آمد. اما به هر دليل اگر ايشان حضور پيدا نکند، مهندس موسوی گزينه‌‏ای است که در همه طيف‌‏های اصلاح طلب نسبت به ايشان اقبال‌ ‏قابل توجهی وجود دارد.
ميردامادی درپاسخ به اين سوال که آيا اين اقبال موجب خواهد شد که در بين اصلاح طلبان اجماع به‌‏ وجود آيد،تاکيد کرد: آقايان خاتمی و موسوی هر دو ظرفيت اجماع سازی بسيار بالائی دارند و هرکدام بيايند احتمال اجماع بسيار بالا خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016