جمعه 27 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدگاه‌های اقتصادی ميرحسين موسوی به زودی منتشر می‌شود، آفتاب

* تدوين اين ديدگاه‌ها به گونه‌ای است که ضمن تحليل روند حرکت کشور طی ۳۰ سال گذشته، رويکرد‌های مقتضی برای حرکت در سال‌های آتی را مد نظر قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سياسی آفتاب، در پی جدی‌تر شدن بحث نامزدی ميرحسين موسوی در انتخابات سال آينده رياست جمهوری، و با توجه به اين‌که يکی از سؤالات جدی گروه‌های سياسی برای قضاوت و تصميم‌گيری درخصوص حمايت و يا عدم حمايت از وی نگرش اقتصادی فعلی او است، ديدگاه‌های اقتصادی موسوی به زودی منتشر خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس اين گزارش تدوين اين ديدگاه‌ها به گونه‌ای است که ضمن تحليل روند حرکت کشور طی ۳۰ سال گذشته، رويکرد‌های مقتضی برای حرکت در سال‌های آتی را مد نظر قرار می‌دهد.

انتشار اين ديدگاه‌ها به بهانه سی‌امين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی انجام می‌شود و نشست روز جمعه «جمعيت توحيد و تعاون» که با عنوان «دهه‌ی چهارم: ضرورت تعامل و تحول»، و با هدف معرفی و تبيين متن «الگوی زيست مسلمانی» برگزار شد، به نوعی زمينه ساز طرح قطعی مانيفست اقتصادی ميرحسين موسوی، برای حضور در انتخابات رياست‌ جمهوری است.

اين گزارش می‌افزايد، در همين راستا، يک گروه پژوهشی متشکل از تنی چند از اساتيد و دانشجويان دانشگاه شهيد بهشتی، به سرپرستی محمدرضا تاجيک، در حال انجام يک پروژه تحقيقاتی برای مقايسه تطبيقی دوران ۸ ساله نخست‌وزيری ميرحسين موسوی با دوره رياست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد، بر اساس شاخص‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی هستند.

گفتنی است که ميرحسين موسوی تا پيش از اين، به داشتن ديدگاه‌های اقتصادی چپ‌گرايانه شناخته می‌شده است.





















Copyright: gooya.com 2016