سه شنبه 1 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون ارزی بانک مرکزی: ذخاير ارزی ايران تا پايان سال آينده کفاف تمام نيازهای ضروری کشور را می‌دهد، ايسنا

ذخاير ارزی ۸۰ ميليارد دلاری ايران تا پايان سال آينده کفاف تمام نيازهای ضروری کشور را خواهد داد.

رضا راعی ـ معاون ارزی بانک مرکزی ـ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) تصريح کرد: پيش‌بينی‌های موجود از روند حرکتی قيمت نفت در بازارهای جهانی نشان می‌دهد که با توجه به درآمد قابل توجه فروش نفت در نيمه نخست سال جاری که تا پايان مهرماه نيز ادامه داشت، محقق نشدن درآمدهای نفتی ما نهايتا ۱۵ تا ۲۰ درصد خواهد بود که قطعا قابل مديريت است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: خوشبختانه وضعيت ذخاير ارزی کشور به گونه‌ای است که حتی در صورت تداوم شرايط کنونی در بازارهای جهانی، اندوخته‌ ارزی تمام نيازهای وارداتی را تا پايان سال آينده برآورده می‌کند.

معاون ارزی بانک مرکزی همچنين با اشاره به تغيير ارزش برابری ارزهای رايج دنيا گفت: از آنجايی که همواره سعی کرده‌ايم مديريت صحيحی در خصوص ترکيب سبد ارزی کشور داشته باشيم در حال حاضر نيز با صفر شدن تقريبی سهم دلار در پرتفوی ارزی و تبديل شدن يورو به ارز غالب، جای هيچ‌گونه نگرانی در مورد وضعيت ارزی کشور وجود ندارد.

وی تاکيد کرد: در شرايط فعلی کاهش درآمدهای ارزی امری طبيعی است که تقريبا تمامی کشورها به آن مبتلا هستند ولی اين در مورد کشور ما به معنای ايجاد خطر نيست چرا که حتی در صورت لزوم می‌توانيم از درآمد شش ماهه نخست سال جاری استفاده کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016