پنجشنبه 3 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نايب رئيس دوم کميسيون امنيت ملی: عناصر کليدی شبکه بی بی سی بازداشت شده‌اند، آفتاب

نايب رئيس دوم کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس اعلام کرد که «وزارت اطلاعات عناصر کليدی شبکه فعال تلويزيون فارسی بی بی سی را در ايران دستگير کرده و بر اساس گفته‌های عناصر دستگير شده آنها در پوشش رسانه‌ای در راستای پيشبرد سياست براندازی نرم حرکت می‌کرده‌اند».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آفتاب: نايب رئيس دوم کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است که عناصر کليدی شبکه تلويزيون فارسی بی‌بی‌سی در ايران بازداشت شده‌اند.

به گزارش سرويس سياسی آفتاب،‌ روزنامه خراسان در شماره روز پنجشنبه خود به نقل از حسين سبحانی‌نيا، نايب رئيس دوم کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس اعلام کرد که «وزارت اطلاعات عناصر کليدی شبکه فعال تلويزيون فارسی بی‌بی‌سی را در ايران دستگير کرده و بر اساس گفته‌های عناصر دستگير شده آنها در پوشش رسانه‌ای در راستای پيشبرد سياست براندازی نرم حرکت می‌کرده‌اند».

سبحانی‌نيا همچنين افزوده است: «اين شبکه پيش از ماه رمضان به فعاليت‌های خود برای جذب نيرو شدت بخشيده بود و وزارت اطلاعات در ماه رمضان مقدمات برخورد با عناصر اين شبکه را تهيه کرد. اين شبکه تحت لوای مسائل رسانه‌ای حرکت‌های ضدانقلابی و تشويش اذهان عمومی را پی‌گيری کرده است».

به نوشته خراسان،‌ نايب رئيس کميسيون امنيت ملی در پاسخ به اين سوال که با اين اوصاف چرا وزير اطلاعات در گفت و گو با خبرنگاران در حاشيه جلسه ٢٥ دی ماه (چهارشنبه هفته گذشته) هيئت دولت اشاره‌ای به دستگيری عوامل تلويزيون فارسی بی‌بی‌سی نکرده است، گفته است: «به نظر می‌آيد چون بحث رسانه مطرح بوده وزارت اطلاعات در هماهنگی با وزارت ارشاد خواستار اطلاع‌رسانی توسط اين وزارتخانه شده است».





















Copyright: gooya.com 2016