چهارشنبه 23 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبر وزير دفاع درباره ساخت موشک جديد، آفتاب

آفتاب: وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح ايران از ساخت موشک ضد هوايی با برد بلند خبر داد و گفت: «اين موشک می‌تواند چند هدف را همزمان پيگيری کند و مورد اصابت قرار دهد».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس سياسی آفتاب، سردار سرتيپ مصطفی محمدنجار در حاشيه بازديد از نمايشگاههای دستاوردهای سی ساله انقلاب در جمع خبرنگاران افزود: «جزئيات اين دستاورد مهم که در چارچوب تقويت بخش پدافندی و افزايش قدرت بازدارندگی کشور به دست آمده است در آينده نزديک به اطلاع مردم عزيز خواهد رسيد».

وی همچنين با اشاره به ساخت انواع موشک‌ها، راکت‌ها و توليد انبوه آنها در کشور گفت: «مواد اوليه همه موشک‌های موردنياز کشور در داخل کشور توليد می‌شود».

سرتيپ محمدنجار گفت: ‌«مواد موشک بايد سبک و در عين حال قابليت مکانيکی و مقاومت آن بالا باشد که خوشبختانه متخصصان دفاعی کشور توانسته‌اند ساخت همه اين مواد در کشور را بومی کنند».





















Copyright: gooya.com 2016