پنجشنبه 24 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارتباطات و فن آوری اطلاعات: دانشمندان کشورمان در حال ساخت ۷ ماهواره ديگر هستند، فارس

خبرگزاری فارس: وزير ارتباطات و فن آوری اطلاعات اظهار داشت: دانشمندان کشورمان در حال ساخت ۷ ماهواره ديگر هستند که ۴ ماهواره برای پرتاب به ارتفاعات پائين و ۳ ماهواره ديگر برای پرتاب زير ۳۶ هزار کيلومتر می‌باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، محمد سليمانی وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمايشگاه‌های دستاورد سی ساله انقلاب در جمع خبرنگاران گفت: دانشمندان و جوانان کشورمان همه دست به دست هم داده اند که وارد فضا شوند، از اين رو چندين ماهواره ديگر در دست طراحی و ساخت در کشورمان است.
وی افزود: از اين ماهواره‌ها، ۴ ماهواره که برای استفاده در ارتفاعات پايين و وزن آن زير ۱۰۰ کيلو است در دست ساخت و طراحی است و در برنامه مشخص و زمان بندی شده تکميل خواهند شد که قابليت عملياتی نيز دارند.
وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات تصريح کرد: ۳ ماهواره ديگر که قابليت پرتاب در ارتفاع زير ۳۶ هزار کيلومتر را دارند نيز به دست دانشمندان و جوانان ايرانی در حال ساخت است.
سليمانی با اشاره به پرتاب ماهواره ملی اميد خاطر نشان کرد: در يک سال اخير کشورمان موفق به پرتاب ۳ ماهواره به فضا شده است که ۲ ماهواره از اين مجموعه آزمايشی بوده است که در نهايت اين ماهواره‌ها منجر به پرتاب موفق ماهوازه ملی اميد به عنوان سومين ماهواره کشورمان شده است.
وی ياد آور شد: امروز ما شاهد اين هستيم که ماهواره ملی اميد به خوبی در فضا به ماموريت خود ادامه داد و امروز به عنوان يکی از دستاوردهای بزرگ کشورمان محسوب می‌شود.
سليمانی ضمن تبريک سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی ياد آور شد: دانشمندان خارجی و تمام مردم آزاده دنيا که نسبت به انقلاب اسلامی علاقه مند هستند، نسبت به اين دستاورد بزرگ دانشمندان ايرانی ابراز خوشحالی و با دانشمندان کشورمان اعلام همبستگی می‌کنند.





















Copyright: gooya.com 2016