پنجشنبه 24 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی ناتو: توان فضايی ايران تهديد نيست، مهر

سخنگوی ناتو در يک کنفرانس خبری در بروکسل اعلام کرد که ايران و اقدامات اخير اين کشور در حوزه صنعت هوا فضا تهديدی برای اين سازمان بشمار نمی رود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ريانوستی، "جيمز آپاتورای" روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت که انتقال ماهواره ايرانی به مدار زمين گامی خطرناک در دستيابی ايران به فناوری ساخت موشکهای بالستيک نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين سخنگو افزود: "ما اين را گامی خطرناک در دستيابی ايران به فناوری ساخت موشک بالستيک نمی دانيم و اين رويداد سبب نگرانی ما نيست".

ايران روز ۱۴ بهمن اولين ماهواره ملی خود را به نام "اميد" با موفقيت در مدار زمين قرار داد و با اين کار جمهوری اسلامی عملاً پس از روسيه، آمريکا، فرانسه، چين، هند، ژاپن و برزيل هشتمين کشور جهان است که توانست با تلاش خود پرتاب فضايی انجام دهد.

آمريکا، بريتانيا، فرانسه و رژيم اسرائيل بدون دليل در رابطه با افزايش توان موشکی ايران ابراز نگرانی کرده اند.

در همين رابطه و در رويدادی ديگر "افرايم هالووی" رئيس اسبق سازمان جاسوسی رژيم اسرائيل (موساد) در يک سخنرانی در کنفرانس سالانه فدراسيون صهيونيستی بريتانيا کسانی را که سعی دارند از ايران تهديد بسازند، محکوم کرد.





















Copyright: gooya.com 2016