چهارشنبه 30 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت يکی ديگراز مسئولين جامعه بهائی در ساری، مجموعه فعالان حقوق بشر

يکی ديگر از مسئولان جامعه بهايی در شهر ساری بازداشت شد با اين حساب شمار مسئولان دربند اين جامعه مذهبی در شهر ساری به سه تن افزايش يافت.

نيروهای امنيتی در تاريخ ۲۱ بهمن ماه سال جاری با حکم دادگاه انقلاب شهر ساری به منزل مسکونی خانم تقی زده مراجعه نمودند و نسبت به تفتيش منزل و جمع آوری کتاب، تصاوير مذهبی و ساير لوازم شخصی ايشان مبادرت نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در زمان مراجعه ماموران امنيتی به منزل اين شهروند حکم احضاريه ای به ايشان جهت معرفی خود به ستاد خبری در تاريخ ۲۷ بهمن ماه تحويل گرديد، نامبرده پس از مراجعه به ستاد خبری در تاريخ مورد اشاره بدون ذکر دليل توسط وزارت اطلاعات بازداشت شد.

با بازداشت خانم طره تقی زاده، مسئولان دربند جامعه بهايی در شهر ساری به سه تن افزايش يافتند، پيش تر آقايان فيض الله روشن و فؤاد نعيمی از مسئولان اين جامعه مذهبی بازداشت شده بودند.





















Copyright: gooya.com 2016