چهارشنبه 7 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آقازاده، رئيس سازمان انرژی اتمی: نيروگاه بوشهر در راه بهره برداری نهايی است، مهر

رئيس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ايران در آستانه پيش راه اندازی نيروگاه اتمی بوشهر با بيان اينکه اين نيروگاه به بهره برداری نهايی نزديک می شود تاکيد کرد : امروز روز مهمی برای مردم ايران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به بوشهر؛ مهندس رضا آقازاده رئيس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ايران ظهر امروز در آغاز مذاکراتش با سرگئی کرينکو رئيس روس اتم در بوشهر با بيان اينکه امروز روز مهمی برای مردم ايران است، از روند پيشرفت امور فنی در نيروگاه اتمی بوشهر ابر از خرسندی کرد.

آقازاده افزود: در جريان ديدار امروزمان از نيروگاه بوشهر اطمينان حاصل کرديم که اين نيروگاه به بهره برداری نهايی نزديک می شود و در طول بازديد و سئوالاتی که از متخصصان روسی و ايرانی داشتم ، دريافتم که خوشبختانه در تمامی مراحل مشکلی برای راه اندازی نهايی وجود ندارد.

رئيس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: بايد اذعان کنيم که تغيير تکنولوژی راکتور غربی به روسی از پيچيدگی های بسيار خاصی برخوردار است و طبعا اين اولين نيروگاهی است که به اين شکل و با اين کيفيت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016