چهارشنبه 14 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اتومبيل حامل همسر رفسنجانی و همسر سيداحمد خمينی دچار سانحه شد، آفتاب

آفتاب: اتومبيل حامل خانم‌ها عفت مرعشی، همسر آيت‌‏الله هاشمی رفسنجانی و فاطمه طباطبايی همسر مرحوم حاج سيد احمد خمينی (عروس حضرت امام (ره)) در مسير سفر به شهر مقدس کربلا دچار سانحه شد.

به گزارش سرويس سياسی آفتاب، در اين حادثه که بر اثر برخورد خودرو با يکی از موانع بتنی ايست بازرسی ارتش رخ داد، همسر هاشمی و عروس حضرت امام (ره)- همسر مرحوم سيد احمد خمينی- از ناحيه صورت و بينی و فک دچار مصدوميت شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علت اين حادثه سرعت زياد خودرو و عدم تسلط راننده به خودرو گزارش شد.

در اين خصوص محسن هاشمی که به همراه رئيس مجمع تشخيص مصلحت به عراق سفر کرده است، گفت: «متاسفانه اتومبيل خانم عفت مرعشی که برای زيارات عتبات عاليات در راه عزيمت به کربلا بود، دچارسانحه شد که در پی آن جراحت مختصری به ايشان وارد شد».

وی اظهار داشت: «حال عمومی والده مساعد است».

نيروهای حفاظتی اين هیأت با تغيير خودرو، مصدومان را به بيمارستانی در بغداد منتقل و بعد از اطمينان از سلامتی، آنان را به محل اقامت خود منتقل کردند.

اين حادثه در برنامه هیأت مهمان هيچ تغييری ايجاد نکرد.





















Copyright: gooya.com 2016