چهارشنبه 21 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال ارسال نامه باراک اوباما به رهبر جمهوری اسلامی، انتخاب

بوستون گلوب، محتوای نامه را " پيشنهاد مهم ديپلماتيک آمريکا" خوانده و هدف ارسال آن را "آغاز مذاکرات آمريکا با ايران برسر برنامه هسته ای اين کشور و همچنين مذاکره برسر نقش تهران در عراق و افغانستان" خوانده است

خبرگزاری انتخاب: يک روزنامه آمريکايی از "احتمال ارسال نامه باراک اوباما به رهبر انقلاب" خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری «انتخاب»، بوستون گلوب مدعی شده که در اوباما قصد دارد پس از انتخابات رياست جمهوری ايران، نامه ی مهميبه حضرت آيت الله خامنه ای رهبر انقلاب ارسال کند.

اين روزنامه آمريکايی، محتوای نامه را " پيشنهاد مهم ديپلماتيک آمريکا" خوانده و هدف ارسال آن را "آغاز مذاکرات آمريکا با ايران برسر برنامه هسته ای اين کشور و همچنين مذاکره برسر نقش تهران در عراق و افغانستان" خوانده است.

بستون گلوب در ادامه می نويسد: در صورتی که اين نامه از سوی اوباما برای آين الله خامنه ای ارسال شود، اولين تماس رسمی بين رئيس جمهور آمريکا و رهبری ايران از زمان قطع روابط ديپلماتيک دو کشور در سال ۱۹۷۹، برقرار می شود.





















Copyright: gooya.com 2016