دوشنبه 26 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کامران دانشجو رييس ستاد انتخابات کشور شد، ايرنا

سيد صادق محصولی وزير کشور با صدور حکمی کامران دانشجو قائم مقام و معاون سياسی خود را به عنوان رييس ستاد انتخابات کشور منصوب کرد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن حکم صادره از سوی "صادق محصولی" وزير کشور به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جناب آقای دکتر کامران دانشجو
به موجب اين حکم به عنوان رييس ستاد انتخابات کشور در برگزاری انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری و دومين مياندوره ای چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبری و اولين مياندوره ای هشتمين دوره مجلس شورای اسلامی و دومين مياندوره ای سومين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می شويد.
اميد است با استعانت از خداوند منان و بهره گيری از کليه امکانات و توان وزارت کشور و همکاری معاونين، مسوولان، مديران وزارت کشور ، استانداران و همراهی و هماهنگی ديگر وزارتخانه ها و دستگاه های وابسته به دولت در اجرای دقيق قانون انتخابات و برگزاری انتخابات باشکوه در کمال صحت و رعايت اصل امانت داری و حفظ و صيانت از آرای مردم شريف ايران اسلامی موفق و مؤيد باشيد.
لازم است در انجام اين وظيفه خطير، دفاع از تمامی حقوق شهروندان، اعم از داوطلبان نمايندگی و رأی دهندگان را از طريق رعايت دقيق قانون و مقررات مربوط به انتخابات و تأکيد بر آن و پرهيز و جلوگيری از هرگونه اقدام غير قانونی، سرلوحه کار خود قرار داده و نسبت به تحقق مشارکت فراگير مردم در انتخابات، اقدام همه جانبه به عمل آوريد تا نتيجه آن شادابی و اقتدار ملی و حاکميت اراده ملت در چهارچوب نظام مردم سالاری دينی را رقم زند.
ضمناً شما می توانيد در جريان برگزاری انتخابات، نامه ها و بخشنامه هايی که می بايست به امضاء اينجانب صادر گردد، با عنوان رييس ستاد انتخابات کشور امضاء و همزمان مراتب را گزارش کنيد.

صادق محصولی





















Copyright: gooya.com 2016