چهارشنبه 28 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کشور: کانديداها می‌توانند در هر شعبه اخذ رای نماينده داشته باشند، ايسنا

وزير کشور اظهاراعلام کرد: هر يک از کانديداهای انتخابات رياست جمهوری می‌توانند در هر شعبه اخذ رای نماينده داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سياسی ايسنا، صادق محصولی صبح امروز در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب، اظهار داشت: در اين انتخابات ۴۶ ميليون واجد شرايط برای رای‌دادن داريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين که در اين ارتباط کار بسيار دقيقی صورت گرفته و آمار دقيق است، گفت: در دوره‌های قبل بين مرکز آمار و سازمان ثبت در اين ارتباط اختلافاتی وجود داشت، ولی ما دراين دوره برای ايجاد هماهنگی چندين جلسه کارشناسی برگزار کرديم و به يک آمار دقيق که مورد تاييد مرکز آمار، سازمان ثبت و وزارت کشور است دست پيدا کرديم و اين آمار ۴۶ ميليون نفر است.

محصولی هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش که توصيه‌اش به کانديداها در ارتباط با فعاليت‌های تبليغاتی چيست گفت: توسعه ما به کانديداها اين است که در يک فضای پرنشاط و قانونمند فعاليت‌های خود را انجام دهند و ديدگاه‌ها و نظرات خود را بيان کنند.

وی با بيان اين‌که بايد از تخريب پرهيز شود،افزود: تاکيد ما براين است که کانديداها با رعايت اخلاق فعاليت کنند و فضايی اخلاق‌مدارانه ايجاد کنند.

وی گفت: وزارت کشور نيز مطابق قانون عمل می‌کند و پيش‌بينی‌های لازم را انجام داده است.

وی هم‌چنين اظهارداشت: هرکدام از کانديداها می‌توانند در هر شعبه اخذ رای نماينده داشته باشند و نگرانی درمورد سلامت انتخابات وجود ندارد و انشاءالله ما شاهد انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم و دريک فضای بانشاط خواهيم بود.





















Copyright: gooya.com 2016