چهارشنبه 28 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمايت تمام قد عزت الله انتظامی از نامزدی قاليباف، فردا

به خاطر می آورم در يکی از جلساتی که در سال های گذشته با حضور قاليباف در وزارت کشور برگزار شد وی قول مساعدی مبنی بر ساخت و تجهيز سينمای آزادی به يکی از سالن های بزرگ سينمايی کشور داد که خوشبختانه علاوه بر ساخت اين سينما در زمان مقرر به بهترين شکل نيز آن را آراست.
شهردار تهران خدمات قابل توجهی در بخش های فرهنگی و هنری به جامعه ارايه کرده است
عزت الله انتظامی با عنوان اينکه قاليباف مرد عمل و متعهد به وعده های خود است،گفت: شهردار تهران از زمان حضور در اين نهاد خدمات شايان توجهی در بخش های فرهنگی و هنری به جامعه ارايه کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عزت الله انتظامی در گفت و گو با خبرنگار «فردا» با بيان اينکه حضور افرادی متعهد به پيشبرد فعاليت های فرهنگی نياز امروز جامعه ماست، اظهار داشت: عملکردی که قاليباف در شهرداری تهران با ساختن سينمای آزادی که ساليان سال به عنوان يک مکان مخروبه از آن ياد ميشد، انجام داد اقدامی ارزنده و قابل توجه است.

وی افزود: به خاطر می آورم در يکی از جلساتی که در سال های گذشته با حضور قاليباف در وزارت کشور برگزار شد وی قول مساعدی مبنی بر ساخت و تجهيز سينمای آزادی به يکی از سالن های بزرگ سينمايی کشور داد که خوشبختانه علاوه بر ساخت اين سينما در زمان مقرر به بهترين شکل نيز آن را آراست.

اين بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون کشورمان تصريح کرد:حرکت های فرهنگی صورت گرفته در شهرداری تهران پس از حضور قاليباف در اين نهاد بی نهايت است که ساخت سالن های بزگ سينمايی، تئاتری و ورزشی از آن جمله است.

وی متذکر شد: علاوه براين قرار است در آينده نزديک نيز ۱۱سالن تئاتر در ايستگاه های مترو شهر تهران به هنرمندان کشور تحويل داده شود تا در مسير فعاليت های هنری خود از آنها استفاده کنند.

انتظامی تاکيد کرد: قاليباف امتحان خود را در ديگر بخش های مديريت شهری نيز پس داده است به طوريکه پيش از آغاز فصل سرما و يخبندان تهميدات فراوانی را در سطح شهر به منظور جلوگيری از يخ زدگی خيابان ها و معابر شهری انجام داد.

وی با عنوان اين مطلب که شهردار تهران فردی مفيد برای فرهنگ و ايدئولوژی جامعه است،گفت: بنده هنوز از کانديداتوری قاليباف در انتخابات رياست جمهوری اطلاعی ندارم اما معتقدم که مردم از نامزدی وی استقبال خواهند کرد.

اين چهره نامی سينمای کشورمان ادامه داد: رييس جمهور آينده ايران بايد فردی معتقد به تعالی فرهنگ و هنر جامعه باشد که از ديدگاه مردمی که بنده در ارتباط نزديک با آنها هستم اين ويژگی در قاليباف وجود دارد.

وی همچنين با اشاره به اعلام کانديداتوری ميرحسين موسوی در انتخابات رياست جمهوری تاکيد کرد: موسوی زمانی که به عنوان آخرين نخست وزير کشورمان در اين نهاد فعاليت می کرد خدمات شايان توجهی از خود برجای گذاشته بود و بيست سال نيز در ارکان مهم فرهنگی و هنری کشورمان چون فرهنگستان هنر تلاش های فراوانی در جهت ارتقای دانش فرهنگی مردم انجام داد.

انتظامی خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده قاليباف و موسوی بهترين گزينه های انتخابات رياست جمهوری هستند که شايستگی های فراوانی در جهت پاسخگويی به مطالبات مردم و پيشبرد اهداف فرهنگی و هنری جامعه دارند.





















Copyright: gooya.com 2016