دوشنبه 14 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اردوغان شهروند افتخاری تهران شد، مهر

محمدباقر قاليباف در نامه ای ضمن قدردانی از اقدام نخست وزير جمهوری ترکيه در اجلاس داووس وی را به عنوان شهروند افتخاری تهران معرفی کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد باقر قاليباف در نامه ای اقدام "رجب طيب اردوغان" نخست وزير ترکيه را اقدامی شجاعانه و مدبرانه دانست.

در نامه شهردار تهران به نخست وزير ترکيه آمده است: اقدام شجاعانه و مدبرانه جنابعالی در پاسخ به ياوه گوييهای فرستاده رژيم اشغالگر قدس به اجلاس داووس موجب شادی قلب آزاديخواهان و آزاد انديشان جهان شد. شما نشان داديد امروز ترکيه نخست وزيری دارد که در عين وقار و متانت، صلابت و شجاعت در برابر جنايات آشکار بر عليه کودکان و زنان و مردم بی دفاع سکوت نمی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در شرايطی که متاسفانه برخی دولتمردان مدعی در برابر اين نسل کشی و جنايت جنگی رژيم صهيونيستی سکوت را پيشه خود ساخته اند شهروندان ترکيه می بايد از چنين اقدامی برخورد ببالند.

بی شک هيچ جريان رسانه ای وابسته به محافل صهيونيستی نمی تواند خدشه ای براين اقدام مسئولانه وارد نمايد و افکار عمومی مردم جهان امروز حقانيت اقدام دولت ترکيه را تاييد می کند.

از ديرباز بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران امام خمينی (ره) بر اساس آموخته های دين مبين اسلام يکی از وظايف امت اسلامی را دفاع از مظلوم و علی الخصوص ملت فلسطين دانسته اند و از اين رو با عنايت به اين اتخاذ موضوع اخير جنابعالی مردم ايران بيش از گذشته به شما احساس نزديکی کرده و اين عمل را شايسته تقدير می دانند.

بر اين اساس مفتخرم به عنوان شهردار تهران و به نمايندگی از مردم اين شهر ضمن تشکر از اين اقدام ارزشمند که در استمرار حرکت مردم ترکيه در حمايت از شهروندان فلسطينی بوده و مکمل آن می باشد جنابعالی را به عنوان شهروند افتخاری تهران معرفی کنم.

اميدوارم شما و مردم شريف ترکيه در مسير دفاع از مظلومان و ايستادگی در برابر دشمنان حقوق انسانها همواره موفق و پيروز باشيد.





















Copyright: gooya.com 2016