جمعه 4 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قاليباف: چه مديريتی است که وضعيت با نفت ۱۴۰ دلار بدتر شده؟ فردا

قاليباف با انتقاد از کم‌تحملی برخی افراد در برابر انتقادها گفت: متاسفانه امروز بسياری از افراد منافع جامعه را فدای منافع گروهی و باندی خود کرده‌‏اند ولی آنان بايد بدانند مدير و حاکم عاقل کسی است که انتقاد سازنده رقيب را بشنود و به آن عمل کند نه اين که هميشه دنبال از صحنه خارج کردن رقيب باشد.
شهردار تهران با انتقاد از کم تحملی برخی افراد در برابر انتقادها گفت: متاسفانه امروز بسياری افراد منافع جامعه را فدای منافع گروهی و باندی خود کرده‌‏اند ولی آنان بايد بدانند مدير و حاکم عاقل کسی است که انتقاد سازنده رقيب را بشنود و به آن عمل کند نه اين که هميشه به دنبال از صحنه خارج کردن رقيب باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «فردا» از ايلنا، محمد باقر قاليباف که در جمع تعدادی از نخبگان شهر اصفهان سخن می‌‏گفت، با بيان اينکه بزرگترين مشکل حال حاضر کشور، مشکل سو مديريت و عدم توجه به دين در مديريت است، اظهار داشت: اين چه مديريتی است که نه تنها وضعيت معيشتی مردم در زمانی که نفت را با قيمت ۱۴۰دلار می‌‏فروختيم نسبت به زمانی که ۱۶ دلار می‌‏فروختيم بهتر نشده، بلکه به مراتب بدتر شده است.

وی افزود: نظام ما بر پايه آرمان‌‏های اسلامی و احيای دين در کنار حاکميت بوجود آمده است و اين تفکری است که امام خمينی(ره) آن را بنيانگذاری کرده و افراد زيادی در راه اين هدف به شهادت رسيده‌‏اند.


شهردار تهران با تاکيد بر اينکه امروز مهم‌ترين خطری که ما را تهديد می‌کند عدم توسعه يافتگی کشور است، اظهار داشت:«امروز عدم توسعه يافتگی کشور بر اثر چالش و ضعف مديريتی است و چالش مديريتی حرف الان و اين لحظه نيست.»

وی با اشاره به اينکه من از طرح اين ديدگاه هيچ نگاه و هدف سياسی نيست، خاطرنشان کرد:«ما حق تضعيف کردن هيچ انسانی را نداريم.»

وی خاطر نشان کرد:«ما اجازه قياس خود را با دوران طاغوت نداريم چراکه ما از اساس آنها را قبول نداشته‌ايم و ما حتی حق قياس خود با چند سال اول مديريتيمان را نداريم.»

قاليباف با طرح نظرات و ديدگاه‌‏های خود در خصوص موارد مختلف اداره کشور گفت: به خون شهدا قسم که اين مواضع و اعتقادات من به خاطر منافع سياسی نيست بلکه به خاطر حرمت خون‌‏هايی است که شهدا تقديم کرده‌‏اند.

وی با انتقاد از کم‌‏تحملی برخی افراد در برابر انتقادها گفت: متاسفانه امروز بسياری از افراد منافع جامعه را فدای منافع گروهی و باندی خود کرده‌‏اند ولی آنان بايد بدانند مدير و حاکم عاقل کسی است که انتقاد سازنده رقيب را بشنود و به آن عمل کند نه اين که هميشه دنبال از صحنه خارج کردن رقيب باشد.





















Copyright: gooya.com 2016