دوشنبه 3 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حجت الاسلام سيد حسن خميني به ضرغامي نامه داد، برنامه های صدا وسيما به حالت عادی بازگردد، ایلنا

حجت الاسلام سیدحسن خمینی در نامه ای به رئیس سازمان صداوسیما، با تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی به خاطر ابراز همدردی در غم درگذشت همسر گرامی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، از آقای ضرغامی خواست برنامه های صداوسیما به حالت عادی بازگردد.

به گزارش ايلنا ، متن نامه سید حسن خمینی به این شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برادر گرامی جناب آقای مهندس ضرغامی
سلام علیکم

سرمایه خانواده امام عظیم الشان (سلام الله علیه) محبت بی شائبه و غرور آفرین مردم شریف ایران اسلامی است که در غم و شادی ، لطف کریمانه خود را از ما دریغ نداشتند.

مسال ، بنا به حکمت خداوندی ، متاسفانه ، سوگ فقدان همسر گرامی امام ( رحمه الله علیه ) ، میهمان سفره هفت سین مردم خوب ما شد.

ینجانب با تشکر از الطاف ملت شریف ایران ، رهبری معظم انقلاب اسلامی و برادران عزیزم در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ، از جنابعالی تقاضا می کنم برنامه های صدا و سیما را به حالت معمول نوروز بازگردانید تا همه به خواسته قلبی امام عمل کنیم که شادی خود را با امت خویش تقسیم می نمود ، اما هرگز نمی خواست غم و اندوهش بر جان ایشان سنگینی نماید.

سید حسن خمینی
دوم فروردین 1388





















Copyright: gooya.com 2016