پنجشنبه 6 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

البرادعی: اميدواريم ايران به درخواست اوباما پاسخ مثبت دهد، ايسنا

محمد البرادعی ابراز اميدواری کرد که ايران به آنچه درخواست باراک اوباما در ايجاد روابط تازه ميان تهران واشنگتن خواند پاسخ مثبت دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از روزنامه‌ی الحيات چاپ لندن،‌ مدير کل آژانس بين‌المللی انرژی اتمی در سخنانی در کيتو پايتخت اکوادور افزود: اوباما، رييس‌جمهور آمريکا از انجام مذاکرات مستقيم و بدون پيش‌شرط سخن می‌گويد و دستش را به سوی ملت ايران دراز کرده است که اميدوارم ملت ايران هم متقابلا اين اقدام را انجام دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود:‌ اين مساله بسيار مهم است و می‌تواند تاثيرات مثبت بسياری در امنيت خاورميانه داشته باشد.

به گزارش ايسنا باراک اوباما در پيام تبريک سال نو به ملت ايران با تکرار اظهارات گذشته‌اش بدون اين که از اقدامی عملی در اين راستا سخن بگويد، خواستار انجام برخی تغييرات در روابط تهران واشنگتن شد.

وی هم‌چنين ادعاهای دولت پيشين آمريکا در متهم‌کردن ايران به دست‌داشتن در تروريسم را تکرار کرد.

در پی اين اظهارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود در مشهد مقدس با يادآوری ااقدامات خصمانه دولت‌های آمريکا عليه ايران تصريح کردند که ملت ايران تنها از تغيير واقعی استقبال می‌کند و هرگز تطميع و تهديد نمی‌شود و فريب نيز نمی‌خورد.





















Copyright: gooya.com 2016