دوشنبه 10 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضايی: بايد در دو سه هفته آينده درباره دولت ائتلافی به نتيجه برسيم، ايسنا

درست نيست که سرنوشت کشور را به دست يک فرد بسپاريم

محسن رضايی اظهار کرد: ما به دنبال دولت ائتلافی هستيم و بايد ظرف دو سه هفته آينده به نتيجه برسيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در حاشيه مراسم شب هفت همسر امام (ره) در گفت‌وگو با خبرنگاران ايسنا و ايلنا، در پاسخ به اين پرسش که "آيا ميرحسين موسوی می‌تواند زمينه ساز دولت ائتلافی باشد؟" گفت: هنوز هيچ بحثی با ايشان نداشته‌ايم.

وی همچنين درباره اينکه احتمال حضور چه کسی در اين طرح بيشتر است، تاکيد کرد: هنوز نمی‌توانيم چيزی در اين رابطه بگوييم و نبايد هم که بگوييم تا اينکه به نتيجه نهايی که رسيديم اعلام کنيم.

رضايی در پاسخ به اين پرسش که "آيا اين طرح طرفدارانی هم دارد؟" اظهار کرد: فکر می‌کنم همه نخبگان کشور اين تز را قبول دارند چراکه بحث اين است که هيچ شخصی به تنهايی نمی‌تواند کشور را اداره کند و درست هم نيست که سرنوشت کشور را به دست يک فرد بسپاريم بلکه بايد يک تيم بيايد که برنامه داشته باشد و بتواند خدمت کند و هيچ فردی به تنهايی قادر به اداره دولت نيست.

رضايی همچنين بحث درباره کانديداتوری خود در انتخابات رياست جمهوری دهم را به زمان ديگری موکول کرد.





















Copyright: gooya.com 2016