سه شنبه 18 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سعيد حجاريان: فقط "ناطق" می تواند احمدی نژاد را شکست دهد، کروبی در ميان مردم رای ندارد، انتخاب

* دو دستگی مشارکتی ها؛ ميرحسين اصولگراست

خبرگزاری انتخاب: سعيد حجاريان اخيراً در جمع اعضای حزب مشارکت ، بدون اشاره به ميرحسين موسوی گفته است: خاتمی نيامده و با توجه به نفوذ عمده ی دولت و همچنين خرج فراوان دولت در ميان شهرهای مختلف، ما هم آدم مهمی نداريم که بتواند با احمدی نژاد رقابت کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری «انتخاب»، وی در پاسخ به سئوالی در مورد اجماع اصلاح طلبان بر روی کروبی گفته است: کروبی در ميان مردم رای ندارد.

حجاريان اضافه کرده: به نظر من فقط يک نفر می تواند احمدی نژاد را شکست دهد، آن هم ناطق نوری است. اگر ناطق کانديدا شود هم بخشی عمده از جناح راست هم اصلاح طلبان به صورت تاکتيکی برای شکست احمدی نژاد می توانند از او حمايت کنند.

به گزارش «انتخاب»، اين اظهارات در شرايطی از سوی حجاريان بيان شده که حزب مشارکت اعلام کرده از ميرحسين موسوی حمايت می کند، اما ظاهراً در ميان اعضای اين حزب، همچنان دو دسته گی وجود دارد چرا که بسياری از اعضای اين حزب، مواضع ميرحسين را اصولگرايانه می دانند.





















Copyright: gooya.com 2016