سه شنبه 18 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در ديدار ميرحسين با رهبری چه گذشت؟ جهان نيوز

در اين ديدار که مير حسين موسوی شعارها و برنامه های خود را به اطلاع رهبر معظم انقلاب می رساند، حضرت آيت الله خامنه ای نيز با بيان اينکه اولويت با افزايش مشارکت عمومی مردم در انتخابات است نسبت به حضور مهندس موسوی در انتخابات سخنانی بيان می دارند...


با پيگيری های به عمل آمده توسط خبرنگار جهان نيوز اطلاعاتی از ديدار ميرحسين موسوی با مقام معظم رهبری به دست آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار جهان نيوز؛ اين ديدار که به در خواست ميرحسين موسوی صورت گرفت قرار بود در روزهای منتهی به تعطيلات نوروزی برگزار شود که به دليل مشغله های رهبری، روز دوشنبه ( ديروز )ملاقات ميرحسين با رهبر انقلاب ميسر شد.

به گفته برخی منابع نزديک به ميرحسين ؛ حضرت آيت الله خامنه ای در اين ديدار هم چنان بر بی طرفی خود در انتخابات تاکيد کرده و با بيان مسائلی که بايستی توسط نامزدها رعايت شود تاکيد و اصرار خود بر تداوم گفتمان انقلاب را اظهار داشته اند.

هم چنين در اين ديدار که مير حسين موسوی شعارها و برخی برنامه های خود را به اطلاع رهبر معظم انقلاب می رساند، حضرت آيت الله خامنه ای با بيان اينکه اولويت با افزايش مشارکت عمومی مردم در انتخابات است نسبت به حضور مهندس موسوی در انتخابات هم بيان می دارند که در زمينه حضور يا عدم حضور هيچ يک از نامزدها مطلبی بيان نکرده و نخواهند کرد.





















Copyright: gooya.com 2016