سه شنبه 25 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جوانفکر: احمدی‌نژاد به صورت مستقل وارد انتخابات می‌شود، او اعتقادی به تشکيل ستادهای ندارد، انتخاب

خبرگزاری انتخاب: مشاور مطبوعاتی رييس‌جمهور گفت: دکتر محمود احمدی‌نژاد رييس‌جمهور کشورمان در انتخابات رياست جمهوری دهم به صورت مستقل وارد عرصه‌ انتخابات خواهد شد.

علی‌اکبر جوانفکر در گفت‌وگو با ايسنا اظهار کرد: آقای احمدی‌نژاد در انتخابات دوره قبل رياست جمهوری به صورت مستقل از احزاب و جريان‌های سياسی وارد عرصه انتخابات شد و در اين دوره نيز همين مشی اصولی را که مبتنی بر وامدار نشدن به افراد، گروه‌ها و جريان‌هاست، دنبال خواهد کرد. البته بسياری از گروه‌های مردمی و سياسی اعلام کرده‌اند که قصد دارند از آقای احمدی‌نژاد حمايت کنند که از آن استقبال خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خاطرنشان کرد: انتخابات رياست جمهوری، فرصتی برای تجلی مردم‌سالاری دينی و مشارکت گسترده و پرشور مردم در تعيين سرنوشت کشور است؛ بنابراين تبديل انتخابات به صحنه مبارزه، رقابت يا جدال سياسی ميان نامزدها برای کسب پيروزی و نيل به قدرت، يک رويه نادرست و برگرفته شده از الگوهای غربی است و اصولا چنين رويکردی را که متاثر از قدرت‌طلبی است، نمی‌پسنديم.

وی افزود: ملت ايران الگوی انتخاباتی خود را بر پايه ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی مد نظر دارد که در آن، افراد فرصت خدمت بهينه و ايثارگرانه به کشور را به دست می‌آورند و هيچ برنده يا بازنده‌ای وجود ندارد.

مشاور مطبوعاتی رييس‌جمهور در مورد اين‌که آيا احمدی‌نژاد قصد دارد در انتخابات آتی به صورت رسمی ستاد تشکيل دهد؟ گفت: آقای احمدی‌نژاد امروز به يک چهره‌ کاملا شناخته شده در داخل و خارج از کشور تبديل شده است و اصولا ايشان همانند دوره قبل، اعتقادی به فعاليت‌های انتخاباتی از طريق تشکيل ستادهای رسمی ندارد. البته تبيين خدمات گسترده و بی‌نظير دولت نهم و اقدامات انجام شده برای پيشرفت همه‌جانبه کشور با استفاده از فرصت انتخابات، يک ضرورت است.

وی گفت: در انتخابات رياست جمهوری نهم آقای احمدی‌نژاد به صورت رسمی هيچ ستادی را ايجاد نکردند و ستادهای انتخاباتی مردمی در جای جای کشور به صورت داوطلبانه و خودجوش به وجود آمدند.

وی ادامه داد: اخبار و گزارش‌های منتشره نشان می‌دهد که علاقه‌مندان و حاميان آقای احمدی‌نژاد از هم‌اکنون به صورت داوطلبانه وارد فعاليت‌های انتخاباتی شده‌اند.





















Copyright: gooya.com 2016