چهارشنبه 26 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در پی فراهم نمودن مقدمات کنگره سازمان هستيم، بيانيه هيات اجرائی سازمان های جبهه ملی ايران در خارج از کشور

بيش از يکسال از پايان کنگره سازمانهای جبهه ملّی در خارج از کشور ميگذرد و فعاليتهای ما در راستای پيشبرد مبارزه برای دمکراسی و آزاديخواهی در ايران همچنان ادامه يافته است. مبارزات سياسی در خارج از کشور در پشتيبانی از مبارزات درون کشور همواره با ارزش بوده است و در دهه هائی که ما در اين راه فعال بوده ايم، بسيار آموخته ايم.

مشکلات ما در راه پيشبرد فعاليت های مبارزاتی خارج از کشور اغلب آسان نبوده است. ولی ما همواره کوشش نموده ايم که از هيچ مشکلی نهراسيم و ميدان مبارزه را خالی نگذاريم. فعاليت های ما در هیأت اجرائی بسيار صميمانه و در کنار هم انجام گرفته است که خود پايه موفقيت های جمعی ما بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همکاری صميمانه و با پشتکار تنی چند از دوستان سازمانی دليل عمده ای برای رونق فعاليتهای ما بوده و شرکت گروهی از همراهان سازمانی در گردهمائی های منظم، از جمله توسط انترنت، همواره راهنمائی های گرانبهائی را برای ما فراهم آورده است.

ما با کمک شورای عالی سازمان و با رهنمودهای شورا در پی فراهم نمودن مقدمات کنگره سازمان هستيم تا در ماه اکتبر ۲۰۰۹ برگزار گردد.

سازمان ما گاه گاه با کارشکنی های فردی مواجه بوده که عاملين آن قصد تفرقه افکنی و احيانآ بهم پاشی سازمان را در سر داشته اند و از آنجهت که بتنهائی و بدون حمايت ساير افراد سازمان انجام گرفته بی اثر و معلق باقی مانده اند. اينگونه کارشکنی ها ازسوی فرد يا افرادی که در هيچ فعاليت سازمانی در سال گذشته شرکت نداشته اند صورت پذيرفته است. ايشان کار را حتی تا حد بيرون بردن مسائل سازمانی و آنرا به بحث عمومی کشاندن، جلو برده اند ولی در عمل اين اقدامات بيشتر ايشانرا به تنهائی کشانده و در نهايت کاری بزيان خودشان بوده است. ما قصد بحث و گفتگوی مسائل درون سازمانی مان را در بيرون از سازمان نداريم و اينکار را از هيچ نظر درست و مفيد بحال سازمان مان نميدانيم. شورايعالی سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور نيز اينگونه کارشکنی ها و بزعم خود بی اعتبار کردن سازمان در خارج از سازمان را "خلاف منافع و مقررات سازمان" اعلام نمود و افراد را از اين شيوه نادرست "برحذر" داشت (توجه شما را به پيوست جلب ميکنيم).

ما مانند گذشته در کنار همراهان سازمانی خود با نهايت جديت و با همکاری همه مبارزين راه دمکراسی و آزادی بمبارزه در پشتيبانی از آزاديخواهان ايران ادامه ميدهيم.

پيروز باد مبارزات مردم ايران برای استقرار دمکراسی در ايران!

هيات اجرائی سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور
مهندس کامبيز قائم مقام ـ مهندس بهمن مبشری - دکتر همايون مهمنش

بيست و پنجم فروردين ۱۳۸۸ برابر چهاردهم آوريل ۲۰۰۹

***

شورای عالی سازمانهای جبهه ملی ايرا ن در خارج از کشور

در رابطه با در خواست اعضای سازمان برای تشکيل کنگره، و اعمال غير تشکيلاتی انجام گرفته از طرف بعضی از اعضا، نکات زير را با راُی اکثريت اعضای خود (۶ رآی موافق و يک رآی مخالف) تصويب و باطلاع هيآت اجرايی ميرساند.

۱- شورای عالی سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور با اعتقاد کامل به دموکراسی درون سازمانی، به اعضای سازمان تذکر ميدهد که هر گونه موضع گيری خارج از سازمان در باره عملکرد هيآت اجرائی را خلاف منافع و مقررات درون سازمان دانسته و آنان را از دست زدن به چنين اعمالی بر حذر ميدارد.

۲- شورای عالی ضمن پشتيبانی از هيآت اجرائی در انجام وظايف محوله از طرف کنگره بدانان، از هيآت اجرائی ميخواهد که حداکثر کنگره را تا اکتبر ۲۰۰۹ برگذار نمايد. شورای عالی اعلام آمادگی می نمايد که هيآت اجرائی را در تدارک بر گذاری کنگره ياری نموده و تمام کوشش خود را در جهت موفقيت آن بکار برد.

رابط شورای سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور
حسين اسدی

مونيخ ۱۴ آوريل ۲۰۰۹





















Copyright: gooya.com 2016