چهارشنبه 26 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رهبر جمهوری اسلامی به کردستان سفر خواهد کرد، شارنيوز

رهبر انقلاب در ارديبهشت ماه به کردستان سفر خواهند کرد.
بعد از انتشار شايعاتی مبنی بر سفر رهبر انقلاب به استان کردستان، خبرنگاران شارنيوز موضوع را از منابع موثق نزديک به دولت پيگيری کردند که اطلاعات به دست آمده حکايت از صحت اين شايعات دارد و مسئولان استان در حال برنامه ريزی برای سفر ايشان هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش شارنيوز اين سفر قرار است در دهه اول ارديبهشت ماه صورت گيرد که طی آن آيت الله خامنه ای از سنندج و احتمالاً يک شهر ديگر ديدن می کنند و در جمع اقشار مختلف به ايراد سخن خواهند پرداخت.
مقامات رسمی استان تا کنون نظری در خصوص اين سفر ابراز نکرده اند و علاقه ای به انتشار آن نيز ندارند. گزارش خبرنگاران شارنيوز تصريح می کند اين سفر به طور قطع صورت خواهد گرفت، اما ممکن است زمان آن به تعويق بيفتد.
بعد از گذشت ۳۰ سال از پيروزی انقلاب اسلامی ايران، اين نخستين سفر رهبر جمهوری اسلامی به کردستان است و به همين دليل بيش از سفرهای ايشان به نقاط ديگر کشور، حائز اهميت می باشد.





















Copyright: gooya.com 2016