پنجشنبه 27 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت خارجه آمريکا: بسته پيشنهادی ايران را بررسی می‌کنيم، ايلنا

«رابرت وود»، سخنگوی وزارت خارجه آمريکا ابراز اميدواری کرد که ايران در بسته پيشنهادی جديد به همه مسايل در مورد برنامه هسته‌ای خود پاسخ دهد.


ايلنا: سخنگوی وزارت خارجه آمريکا گفت که اگر ايران بسته پيشنهادی جديدی درباره برنامه هسته‌ای خود ارايه کند، واشنگتن آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«رابرت وود» ابراز اميدواری کرد که ايران در بسته پيشنهادی جديد به همه نگرانی‌های جامعه بين‌المللی درباره برنامه هسته‌ای خود پاسخ دهد.
«محمود احمدی نژاد»، رئيس‌جمهوری ايران روز گذشته ـ‌چهارشنبه‌ـ در کرمان اعلام کرد که ايران بسته پيشنهادی جديدی را در مورد برنامه هسته‌ای خود به گروه ۱+۵ ارايه خواهد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمريکا، در واکنش به اظهارات محمود احمدی نژاد گفت: «اگر آنها بسته جديدی درباره برنامه هسته‌ای خود ارايه کنند، بايد مورد بررسی قرار گيرد و ديد که چه هست.»
وود مدعی شد: «اميدواريم اين (بسته پيشنهادی) به همه نگرانی‌های ايالات متحده و کشورهای ديگر درباره فعاليت های هسته‌ای ايران پاسخ بدهد.»
هفته گذشته نمايندگان آمريکا، بريتانيا، فرانسه، چين و روسيه همراه با آلمان، کشورهای موسوم به گروه ۱+۵ اعلام کرده بودند که ايران را به مذاکره مستقيم بر سر برنامه هسته‌ای اين کشور دعوت خواهند کرد.
در همين زمينه آمريکا نيز اعلام کرده بود که در مذاکرات مستقيم گروه ۱+۵ ايران به طور فعال شرکت خواهد کرد.





















Copyright: gooya.com 2016