چهارشنبه 26 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: ايران به ۱+۵ بسته پيشنهادی جديد می‌دهد، مهر

رئيس جمهور با تاکيد بر اينکه از زمان ارائه بسته پيشنهادی ۱+۵ برای ادامه گفتگوهای هسته ای شرايط جهانی تغيير کرده است ، گفت: بر اساس اين تحولات ، بسته جديدی طراحی کرده ايم که به زودی آماده خواهد شد.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کرمان، محمود احمدی نژاد درپنجاه و ششمين سفر استانی خود با حضور در جمع مردم کرمان از تهيه بسته پيشنهادی ايران برای ادامه گفتگو با ۱+۵ خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته آنها يک بسته پيشنهادی برای گفتگو ارائه کردند امروز شرايط عوض شده و در طول يک سال تحولات جديدی در دنيا اتفاق افتاده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: بنابراين ما بسته جديدی طراحی می کنيم که به زودی آماده خواهد شد و به ۱+۵ ارائه می کنيم. مذاکرات از اين پس بايد بر پايه اين بسته که متضمن صلح و عدالت در همه جهان، احترام به حقوق همه ملت ها و مشارکت همه ملتها در مسائل جهانی است باشد.

رئيس جمهور خاطر نشان کرد: ما به آنها می گوييم جهان از مسير عدالت، احترام، منطق و گفتگو بهتر اداره خواهد شد. کسانی که می خواهند از منطق تحميل استفاده کنند عقب مانده های سياسی هستند.

احمدی نژاد تاکيد کرد: به فضل الهی هيچ قدرت و مجموعه ای از قدرت ها ديگر توان تحميل سرسوزنی را به ملت ايران ندارند و نخواهند داشت.





















Copyright: gooya.com 2016