جمعه 28 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرزند عبدالله نوری: حضور عبدالله نوری در انتخابات رياست جمهوری منتفی است، ايلنا

عبدالله نوری در فرصتی مناسب تحليل و بخشی از دغدغه هايشان را شخصا مطرح می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايلنا: فرزند عبدالله نوری از منتفی شدن کانديداتوری اولين وزير کشور در دولت اصلاحات در انتخابات رياست جمهوری آينده خبر داد.
به گزارش خبرنگار ايلنا در حاليکه طی ماه‌ها و بخصوص روزهای گذشته اخبار متعددی در ارتباط با کانديداتوری عبدالله نوری در انتخابات رياست جمهوری توسط رسانه‌ها منتشر شد که در آخرين آن به جلساتی اشاره شده بود که با حضور وی از سوی گروهی از صاحب نظران برگزار شد و نظرات مخالف و موافق با کانديداتوری در رياست جمهوری طرح و جمع بندی نهايی به وی موکول شده است.
در همين خصوص محسن نوری در گفت وگو با ايلنا در پاسخ به اين سوال که آيا تاکنون عبدالله نوری برای حضور يا عدم حضور در انتخابات آينده به جمع بندی رسيده است گفت: به نظر می‌رسد با توجه به شرايط مبهم کنونی و دغدغه های گوناگون و نيز جمع بندی ايشان از مباحث مطرح شده حضور آقای نوری در انتخابات منتفی است البته تصور می کنم که ايشان در فرصتی مناسب تحليل و بخشی از دغدغه هايشان را شخصا مطرح نمايد.





















Copyright: gooya.com 2016