سه شنبه 1 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دومين روز اعتصاب غذای دانشجويان دانشگاه بوعلی سينا، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: دانشجويان دانشگاه بو علی سينا همدان به منظور دستيابی به مطالبات صنفی خود برای دومين روز متوالی دست به اعتصاب غذا زدند، اين در حاليست که دا نشجويان در اولين روز اعتصاب پاسخی از سوی مسئولان دريافت نکردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در روز دوشنبه ٣١/١/٨٨ صدها دانشجو با چيدن سينی های غذا و همچنين امضای طومار ٢٥٠٠ امضايی به اعتراضات خود نسبت به مشکلات صنفی ادامه دادند. دانشجويان با دادن شعارهای “دانشجو می ميرد ، ذلت نمی پذيرد” و “رياست دانشگاه ، پاسخگو ، پاسخگو” خواستار حضور رييس دانشگاه و پاسخگويی وی شدند. پس از گذشت حدود نيم ساعت، رييس دانشگاه درحالی که می خواست از يکی از طرحهای عمرانی بازديد کند (به گفته خود ايشان، به همراه مسئولين حراست !) با فشار دانشجويان در جمع آنها حضور يافت.

به گزارش خبرنامه اميرکبير، پس از طرح خواسته های متعدد، دانشجويان نسبت به پاسخ های رئيس قانع نشدند و خواستار برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسئولين دانشگاه شدند. اين جلسه روز سه شنبه مورخ ١/٢/٨٨ برگزار می شود.

اعتصاب کنندگان اعلام کردند در صورت عملی نشدن خواسته هايشان به اعتصاب خود ادامه خواهند داد.





















Copyright: gooya.com 2016