شنبه 19 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ثبت نام از داوطلبان رياست جمهوری تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد، مهر

رئيس ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۲۴ امشب از داوطلبان انتخابات رياست جمهوری دهم در ستاد انتخابات کشور ثبت نام به عمل می آيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کامران دانشجو رئيس ستاد انتخابات کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام اين خبر اظهار داشت: توصيه ما به داوطلبان حضور در انتخابات رياست جمهوری اين است که حداکثر تا ساعت ۱۶ يا ۱۷ امروز شنبه داوطلبان انتخابات رياست جمهوری دهم به منظور ثبت نام به ستاد انتخابات کشور مراجعه کنند ، اما بنا بر اعلام وزير کشور در روز اول ثبت نام ها که آن را شبانه روزی خوانده بودند ، ما تا ساعت ۲۴ امشب از کانديداها ثبت نام می کنيم.

وی با بيان اينکه از بعد از ساعت ۲۴ امشب وارد مرحله رسيدگی به صلاحيت ها از طريق ارسال پرونده داوطلبان حضور در انتخابات رياست جمهوری به شورای نگهبان می شويم، افزود: پس از اعلام شورای نگهبان سی ام ارديبهشت ماه اعلام صلاحيت کانديداها را شروع می کنيم و از اول خرداد تبيلغات رسمی آنها آغاز می شود.





















Copyright: gooya.com 2016