یکشنبه 20 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اخلال در سخنرانی کروبی: آشوب طلبان سخنرانی کروبی را نا تمام گذاشتند، سحام نيوز

در جلسه پرسش و پاسخ مهدی کروبی با دانشجويان دانشگاه ايلام با اخلالگری يکی از هواداران دولت به تنش کشيده شد. به گزارش خبرنگار اعزامی سحام نيوز، مهدی کروبی کانديدای دهمين دوره رياست جمهوری که ساعتی پيش و به دعوت مجمع دانشجويان خط امام در دانشگاه ايلام حاضر شده بود، با سخنرانی اش با تنش و اخلالگری حاميان دولت مواجه و ناتمام ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از دانشجويان منتصب به گروه های اصولگرای دانشگاه ايلام، در خلال سخنرانی کروبی تقاضای طرح پرسش کرد و هنگامی که با مخالفت مجری مراسم مواجه شد، خود را به پشت تريبون رساند و با طرح سوالات و سخنانی تنش آلود، فضای سخنرانی را برهم زد.
اين دانشجو در سخنان خود معتقد بود که مقام معظم رهبری طی سخنانی متفاوت حامی دولت نهم است و منتقدان دولت و کانديداهای انتخابات رياست جمهوری نبايد به نحوه عملکرد دولت بپردازند.
وی همچنين با ادعای برخی مطالب موهون اقدام به ايجاد تشنج در سان مراسم کرد. مهدی کروبی نيز در پاسخ گفت: اين سوال نبود بلکه يک بيانيه بود. در ادامه و با اجرای اين دانشجو در طرح سوالات تازه اتهامات جديد و ادامه سخنانش بيش از وقت تعيين شده، وی با دانشجويان برگزار کننده درگير شد که اين امر موجب شد تا فضای جلسه به هم بريزد و دانشجويان عليه يکديگر به سر دادن شعارهايی تند بپردازند. اين دانشجو پس از اينکه به پايين سن هدايت شد، باز هم با ايجاد درگيری فيزيکی با دانشجويان پرداخت که اين امر باعث برهم خوردن جلسه پرسش و پاسخ شد.





















Copyright: gooya.com 2016