دوشنبه 21 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشدار کروبی به شورای نگهبان: برابر هرگونه انحراف همچون گذشته محکم و با اقتدار می ايستم، سحام نيوز

مهدی کروبی دهمين کانديدای انتخابات رياست جمهوری در سفر يک روزه خود به استان کرمانشاه، با حضور در حوزه علميه امام خمينی (ره) طی سخنانی کوتاه اظهار داشت: خوشبختانه امام راحل (ره) نظام جمهوری اسلامی ايران را به گونه ای ترسيم کردند که تمام ارکان نظام متکی به رای مردم باشد. متاسفانه دست هايی و تفکرهايی در جامعه وجود دارد که جمهوريت نظام را کمرنگ نمايد و مردم را از صحنه خارج کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


من به عنوان يک سرباز کوچک در اين نظام احساس می کنم خالی کردن ميدان، گناه است و من در ادوار مختلف چه زمانی که مسئول بوده ام و چه زمانی که خارج از ارکان قدرت بوده ام، هميشه در صحنه و در ميدان حضوری جدی و فعال داشته ام و تمام تلاشم را برای دفاع از آرمان های امام، انقلاب، حقوق مردم، ارزش ها و... انجام داده ام و اين را وظيفه خود می دانسته ام. مطمئن باشيد در برابر هرگونه انحراف همچون گذشته محکم و با اقتدار می ايستم و در برابر انحرافات ايستادگی می نمايم.

رئيس مجلس ششم با انتقاد از عملکرد شورای نگهبان گفت: رهبری معظم انقلاب فرمودند؛ احراز صلاحيت عرفی است. حالا وقتی که شورای نگهبان در احراز صلاحيت کانديداها ناتوان است، چرا بايد کانديداها هزينه اش را بپردازند، اين چه مبنای عقلايی دارد. واقعا اگر در احراز صلاحيت ها ناتوان هستيد، اعلام کنيد تا چاره انديشی شود. مهدی کروبی دبيرکل حزب اعتمادملی درخصوص حضور حداکثری در انتخابات رياست جمهوری گفت: مردم نبايد بی تفاوت باشند. چنانچه اين مردم از وضعيت فعلی ناراضی هستند، بايد با حضور در انتخابات به کانديدايی غير از رئيس دولت فعلی رای دهند تا بتوانند تغيير را در زمينه های سياسی، اقتصادی، بين المللی، فرهنگی، اجتماعی و... احساس کنند. وی گفت: اميدوارم در روز ۲۲ خرداد حماسه باشکوهی که خواست ملت است، به وقوع بپيوندد.





















Copyright: gooya.com 2016